Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » راه های آسان جهت افزایش سریع لیست ایمیل

راه های آسان جهت افزایش سریع لیست ایمیل

راه های آسان جهت افزایش سریع لیست ایمیل

راه های آسان جهت افزایش سریع لیست ایمیل

راه های آسان جهت افزایش سریع لیست ایمیل

آیا شما هم به دنبال راهی هستید تا لیست ایمیل خود را افزایش دهید؟در این آموزش ما به شما راه های آسان جهت افزایش سریع لیست ایمیل را معرفی می کنیم.

افراد تازه کار فقط یک ساید بار در وب سایتشان نصب نموده و منتظر آن هستند که بازدید کنندگان مشترک لیست ایمیل آن ها شوند که این به آرامی و آهسته نتیجه می دهد. راه های بیشتری هستند که شما توسط آن ها می توانید لیست ایمیل خود را به سرعت افزایش دهید.ما آن هارا به شما نشان خواهیم داد.

در ابتدا یک سیستم حرفه ای سرویس ارائه دهنده ی ایمیل انتخاب نمایید.سرویس های خارجی متعددی هستند ولی یک نمونه سرویس ایرانی میل چی هست که می توان در آن عضو شوید و از امکانات اولین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی استفاده نمایید.

یکی از مزایای استفاده از سرویس های ارائه دهنده ایمیل تبلیغاتی این است که ایمیل های ارسالی شما وارد پوشه ی اسپم نمی شود و حتما به صندوق پیام های گیرندگان ارسال می گردد.البته در برخی موارد به قسمت spam  هم ارسال می گردد.

بعد از انتخاب سرویس ایمیل به موارد زیر توجه نمایید

۱-استفاده از چند فرم ثبت نام

راه های آسان جهت افزایش سریع لیست ایمیل

راه های آسان جهت افزایش سریع لیست ایمیل

همانطور که گفتیم افراد تازه کار فرم هایی در بخش سایدبار سایت قرار داده و از آن به عنوان افزایش ایمیل استفاده میکنند.

اگر شما میخواهید لیست ایمیل خود سریع تر افزایش یابد بهتر است فرم های ثبت نام به همراه ارائه امکانات به اعضای وب سایت خود طراحی نموده تا کاربران جهت دریافت امکانات فرم مربوطه را پر نمایند نمونه ای از آن ها  ارسال خبرنامه ایمیلی در وردپرس با افزونه MailPoet Newsletters است که می توانید با مراجعه به مطلب آموزش کار و استفاده از افزونه را فرابگیرید.همچنین می توانید فرم های مختلق خبر نامه ای توسط افزونه های ارسال خبر نامه طراحی و در سایت خود قرار دهید.

یکی از جاهایی که برای قرار دادن فرم مکان مناسبی می باشد فوتر وب سایت هست و همچنین فوتر چسبنده هنگامی که کاربر در وب سایت اسکرول می کند فرم به پایین وب سایت شما چسبیده است و با بالا و پایین نمودن صفحه باز هم کاربر فرم عضویت در خبرنامه را مشاهده خواهد نمود.هم چنین می توانید امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار دهید تا آن هارا به پر کردن آدرس ایمیل در قسمت عضویت در خبرنامه مشتاق کنید.امکانات می تواند ارائه تخفیف در وب سایت های فروشگاهی ارائه مقالات خاص برای اعضا و هرچیزی که به نظر شما میتواند در عضو گیری وب سایت کمک کند باشد.

۲-استفاده از سرویس نمایش پاپ آپ

exitintent

شما می توانید از افزونه های پاپ آپ به صورت زمان دار استفاده نمایید به طوری که کاربر بعد از ورود به وب سایت شما  و یا حتی برخی مواقع قبل از خروج از وب سایت و مشاهده مطالب یک فرم PopUp برای آن جهت دریافت ایمیل نمایش داده شود.

افزونه های متعددی با امکانات متفاوت جهت نمایش پاپ آپ وجود دارند یکی از آن ها افزونه نمایش پنجره پاپ آپ وردپرس WordPress PopUp که می تواند به شما جهت افزایش لیست کاربران ایمیل خود کمک کند. هم چنین وب سایت هایی هستند که این سرویس را در اختیار شما قرار می دهند و شما با استفاده از آن ها میتوانید فرم های popup طراحی و پیاده سازی نمایید.نمونه ای از آن ها وب سایت http://optinmonster.com می باشد.

روش های دیگری هم وجود دارند که بعضی از آن ها به خاطر در دسترس نبودن سرویس ها در کشور استفاده از آن وجود ندارد ولی شما  می توانید به مقاله ی اصلی مراجعه نمایید مراجعه و از آن استفاده نمایید.راه های تست شده جهت افزایش سریع لیست ایمیل

891 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!