Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه social-icons-widget-by-wpzoom

افزونه social-icons-widget-by-wpzoom

دسته بندی:
برچسبها:

سلام به دوستان گرامی با آموزشی دیگر در گروه طراحی سایت روناک وب همراه شما هستم.

امروزه از شبکه های اجتماعی بطور چشمگیری استفاده می شود. می توانید با قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی در وب سایت کاربران خود را به شبکه های اجتماعی مدنظرتان هدایت کنید.

شما می توانید از روش قرار دادن تصویر لوگو شبکه اجتماعی و لینک دادن آن استفاده کنید ولی گاهی پیدا کردن تصویر لوگو زمانبر می باشد ضمن اینکه اکثر اوقات لازم است ابعاد لوگو را متناسب با سایز دلخواهتان تغییر دهید.

اگر به دنبال افزونه ای برای نمایش شبکه های اجتماعی میگردید این افزونه را به شما پیشنهاد می دهم.

کار کردن با افزونه ساده است و تنها با چند کلیلک میتوانید هر تعداد شبکه اجتماعی را به وب سایتتان اضافه کنید و لینک دهید .در ادامه به توضیح این افزونه می پردازم. پس با ما همراه باشید.

افزونه همانند سایر افزونه ها نصب می شود. بعد از نصب و فعالسازی، در قسمت ابزارک ها اضافه می شود. به منوی ابزارک ها رفته ایزارک Social Icons by WPZOOM را پیدا کرده و با درگ کردن آنرا به جایی که می خواهیم نمایش داده شود انتقال می دهیم.

تصویر زیر امکانات این ابزارک را نمایش می دهد.

در قسمت Title عنوان ابزارک را مشخص می کنیم مثلا ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

در   text above icons توضیحاتی را می توان در زیر عنوان نوشت و نمایش داد.

در قسمتهای دیگر امکان نوع نمایش آیکون، رنگ آیکون و اضافه کردن دیگر شبکه های اجتماعی وجود دارد. با گزینه add more شبکه اجتماعی بعدی را اضافه می کنیم. آیکون پیش فرضی ایجاد می شود که با کلیلک بر روی آن پنجره ای جدید باز می شود که می توان رنگ و نوع آیکون را تغییر داد.

با حالت درگ و دراپ میتوان آیکن ها را جابجا نمود و با زدن گزینه ذخیره می توان آنرا درسایت مشاهده نمود.

امیدوارم از این آموزش نیز لذت برده باشید.

2,104 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. Farid Rahbari Nejad می گه:
    ۱۶:۴۷ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۹ تیر ۰۰

    merci

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!