Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست Localhost + فیلم

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست Localhost + فیلم

یکی از راه های آزمایش پوسته یا قالب وردپرس قبل از نصب بر روی سایت اصلی استفاده از وردپرس نصب شده بر روی لوکال هاست یا میزبانهای محلی جهت تست قالب می باشد، در بیان ساده تر با استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز قسمتی از فضای هارد کامپیوتر خانگی مان را به شکل سرور و هاست های میزبانی وب واقعی شبیه سازی میکنیم طوریکه لوکال هاست دقیقا ماژول و امکانات هاستهای میزبانی اصلی و امکاناتی مانند پشتیبانی از چندین نسخه php و پایگاه داده mysql را که مورد نیاز وردپرس است دارا میباشد. در این مطلب از روناک وب فیلم فارسی آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست Localhost آماده شده تا بتوانید براحتی و بدون دردسر نسخه آفلاین سیستم مدیریت محتوا یا cms وردپرس را در کامپیوترتان نصب کنید پس تا انتها همراه روناک وب باشید.

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست Localhost + فیلم

فیلم فارسی آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

اگر دارای سایت وردپرسی هستید و یا خدمات طراحی قالب وردپرس را انجام میدهید بدون شک باید حداقل یک نسخه از wordpress را بر روی لوکال هاست داشته باشید تا بتوانید قبل از نصب پوسته و افزونه در سایت اصلی آنرا تست و رفع عیب کنید. برای راه اندازی Localhost نرم افزارهای رایگان و تجاری زیادی وجود دارند که از محبوب ترین آنها میتوان به xampp و wamp server اشاره کرد. در این آموزش از نرم افزار ومپ سرور استفاده میکنیم از مزایای این برنامه میتوان به قابلیت سوئیچ بین  تمامی نسخه های Php ، MySQL و Apache ، امکان دسترسی به تمام ماژول های php و قابلیت فعال یا غیر فعال سازی هر یک از آنها تنها با یک کلیک ، قابلیت استفاده از phpmyadmin برای مدیریت بانک های اطلاعاتی و … استفاده کرد.

دانلود فیلم آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست – لینک مستقیم با حجم ۴۶٫۵ مگابایت و کیفیت عالی

رمز فایل فشرده : www.ronakweb.com

4,681 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!