Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تبلیغات در سایت

تبلیغات در سایت

تعرفه و مکانهای تبلیغاتی قابل سفارش در روناک وب

در حال حاضر امکان درج ۳ نوع تبلیغ در روناک وب وجود دارد که عبارتند از:

  • تبلیغات متنی
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغ پست ثابت

تبلیغات متنی : در این نوع تبلیغ لینک وب سایت شما با حداکثر ۵ کاراکتر در بخش تبلیغات متنی روناک وب درج خواهد شد که قابل مشاهده در تمام صفحات خواهد بود، این نوع تبلیغات برای افزایش سئو و رتبه سایت در موتورهای جستجو و بخصوص گوگل بسیار تاثیرگذار خواهد بود. برای حفظ کیفیت لینکهای تبلیغ شده تنها ۱۵ لینک به صورت همزمان در سایت درج خواهد شد.
تعرفه تبلیغات متنی با لینک فالو : تماس بگیرید.

تبلیغات رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی به نوعی از تبلیغات گفته میشود که در آن تبلیغ شما کاملا شبیه به یکی از مطالب سایت با قابلیت درج توضیحات لازم، تصویر، حداکثر ۴ لینک به صفحات مختلف سایت هدف، درج حداکثر ۲ برچسب و در نهایت قرار گرفتن در دسته رپورتاژ آگهی روناک وب به صورت دائم و بدون حذف شدن در سایت منتشر می شود. این نوع تبلیغ از محبوبیت بالایی برای کاربران و موتورهای جستجو برخوردار است. لازم به ذکر است لینکهای درج شده در محتوای مطلب نوفالو خواهند بود. پیش از سفارش متن آگی را از طریق فرم موجود در انتهای برگه ارسال نمایید تا بررسی های لازم صورت بگیرد.
تعرفه درج رپورتاژ : برای هر مطلب ۵۰۰ هزار تومان (در صورتی که رپورتاژ مرتبط با طراحی سایت یا طراحی افزونه و طراحی قالب وردپرس باشد تعرفه ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داشت.)

تبلیغات پست ثابت : این تبلیغ شبیه به رپورتاژ بوده با این تفاوت که مطلب شما که میتواند شامل حداکثر یک تصویر، نهایتا ۱۳۰ کاراکتر توضیحات، لینک خرید به صورت نوفالو باشد در ابتدای مطالب روناک وب در صفحات اصلی و دسته بندی و همچنین در انتهای ادامه مطالب بین توضیحات مطلب و بخش دیدگاه ها قرار میگرد.
تعرفه تبلیغ پست ثابت : تماس بگیرید

نحوه سفارش تبلیغ

با استفاده از فرم زیر درخواست درج تبلیغ خود را ارسال کنید. کارشناسان ما به ایمیل ارسالی شما در مدت کمتر از ۱۲ ساعت پاسخ خواهند داد. همچنین میتوانید با شماره ۰۹۱۳۶۰۱۰۲۶۹ – تماس حاصل نمایید.

[contact-form-7 id="2451" title="ads"]

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!