Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » کار با بخش ابزار های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

کار با بخش ابزار های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

کار با بخش ابزار های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

woocommerce
یکی از قسمت های سیستم فروشگاهی وردپرس کار با بخش ابزار های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس می باشد.شاید برخی از افراد با آن سراکار داشته باشند.

در مقاله ی قبلی به آموزش استفاده از حلقه ترجمه در افزونه فروشگاهی ووکامرس پرداختیم که می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

برای ورود به بخش ابزارها  باید از قسمت پیشخوان وردپرس بر روی گزینه ی ووکامرس فارسی کلیک نمایید. در اینجا برای شما زیر منویی باز می شود که گزینه ابزار ها را مشاهده می کنید.برای ورود به بخش ابزار ها بر روی آن کلیک نمایید.مراحل ورود به این بخش در تصویر زیر موجود می باشد.

 

کار با بخش ابزار های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

کار با بخش ابزار های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

پس از ورود به این قسمت با ابزار های ووکامرس فارسی روبرو خواهید بود که در تب بالا به دوقسمت گزینه های اصلی و گزینه های قیمت تقسیم می شود.

در قسمت گزینه های اصلی شما می توانید فروش محصولات خود را به همه ی استان ها و یا استانی خاص محدود نمایید.به طور مثال شما فروشگاهی دارید که تنها محصولات خود را در تهران و اصفهان به فروش می رسانید کافی است از قسمت فروش به استان ها گرینه ی فروش به استان های خاص را انتخاب نمایید و از قسمت پایین که استان های خاص می باشد نام استان مورد نظر خود را از لیست انتخاب نموده و برروی ذخیره  تنظیمات کلیک نمایید.

در بخش فعالسازی شهرهای ایران  شما می توانید لیست های شهر های ایران را در برگه ی تسویه حساب که قبلا آن را در آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس ساختید فعال و یا غیرفعال نمایید.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت فروشگاهی خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

تب گزینه های قیمت

فرض کنید وب سایت شما دارای محصولاتی با قیمت متغیر می باشد که شما در آن نمی توانید قیمت محصول خود را به صورت ثابت قرار دهید و یا نمی خواهید قیمت مقطوع و ثابت در وب سایت خود قرار دهید با استفاده از این ابزار شما می توانید برای محصولاتی که قیمت وارد ننموده اید بخش تماس بگیرید را فعال کنید.

دقت کنید که در هنگام ثبت محصول قیمت ۰ به معنای رایگان بودن محصول می باشد. پس برای فعال سازی این بخش باید قسمت قیمت را خالی بگذارید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید می توانید پیام خاصی را برای هر بخش مورد نظر فعال نمایید به طور مثال در بخش صفحه ی محصول می توانید شماره تماس پشتیبانی را یادداشت نمایید  و یا در قسمت برچسب در صفحه اصلی شماره تماس قرار ندهید و با توجه به سلیقه و سیاست کاری خود فیلد های مرتبط را پر نمایید.

کار با بخش ابزار های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

کار با بخش ابزار های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

3,975 بازدید ۴ نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. مصطفی شمسی زاده می گه:
    ۱۲:۰۲ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۷ شهریور ۹۷

    کارم راه افتاد ممنونم ازتون.

  2. علی بهرامی می گه:
    ۱۳:۰۰ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۳۰ دی ۹۷

    خیلی عالی بود ممنون

  3. علی می گه:
    ۱۲:۴۱ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۵ دی ۹۸

    بسیار عالی بود ، خیلی نیاز داشتمش ممنون از سایت خوبتون.

  4. داود احمدی می گه:
    ۰۰:۳۹ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۷ مرداد ۰۱

    دمت گرم. عالی و خیلی مفید بود

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!