Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه custom-user-profile-photo

افزونه custom-user-profile-photo

دسته بندی:
برچسبها:

سلامی گرم به دوستان گروه طراحی سایت روناک وب

در این مقاله یکی از افزونه های دیگر وردپرس به نام custom-user-profile-photo را به شما معرفی می کنم. در وردپرس حالت پیش فرض قسمت ویرایش کاربران امکان گذاشتن تصویر سفارشی وجود ندارد ولی برخی از مدیران وبسایت مخصوصا در سایتهای تولید محتوا میخواهند تصویر سفارشی مدیر وبسایت نمایش داده شود. کاربرد این افزونه در این مورد می باشد.در ادامه با نحوه کار با این افزونه آشنا می شویم.

در حالت پیش فرض وردپرس در منوی ویرایش یک کاربر در قسمت تصویر شناسه برای تغییر آن گزینه You can change your profile picture on Gravatar. وجود دارد که به سایت گراویتور وصل میشوداین کار ساده نمی باشد اما با نصب افزونه مطابق تصویر زیر، قسمتی به پایین این این صفحه اضافه می شود.

با انتخاب گزینه  upload new image میتوان تصویر مورد نظر را در کتابخانه رسانه ها وردپرس آپلود و استفاده نمود.

با انتخاب گزینه Use External URL می توان لینک آدرس مدنظر را وارد نمود.

امیدوارم این مطلب برای شما دوستان عزیز کارآمد باشد.

1,012 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!