Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » مخفی کردن مطالب وردپرس از صفحه اصلی یا لیست نوشته کوئری

مخفی کردن مطالب وردپرس از صفحه اصلی یا لیست نوشته کوئری

همینطور که می دانید برای نمایش مطالب در صفحات و بخشهای مختلف پوسته wordpress از کوئری یا حلقه وردپرس استفاده می شود حال ممکن است بخواهید مطلبی خاص را در صفحه اصلی یا سایر صفحاتی که مربوط به بایگانی، دسته بندی موضوعی و … هستند را مخفی کنید تا کاربران تنها با در اختیار داشتن آدرس مطلب بتوانند آنرا مشاهده کنند و یا نوشته ای خاص را از لیست کوئری پنهان کنید، فرقی نمی کند کوئری مربوط به نمایش جدیدترین مطالب سایت باشد یا برای نمایش مطالب محبوب مورد استفاده قرار گیرد. در این مطلب از روناک وب به معرفی افزونه و کد مخفی کردن مطالب وردپرس از صفحه اصلی یا لیست نوشته کوئری می پردازیم تا بتوانید در طراحی قالب وردپرس از آنها استفاده کنید و پوسته حرفه ای تری بسازید پس تا انتها همراه روناک وب باشید.

مخفی کردن مطالب وردپرس از صفحه اصلی یا لیست نوشته کوئری

مخفی کردن مطالب وردپرس با افزونه WP Hide Post

ممکن است به هر دلیل بخواهید برخی مطالب تنها با در اختیار داشتن آدرس توسط کاربران قابل مشاهده باشد مثلا مطلبی را برای ارسال هدیه یا ارائه کد تخفیف ایجاد کرده اید و نمی خواهید تمام بازدیدکنندگان به ان دسترسی داشته باشند و تنها افرادی که عضو خبرنامه سایت هستند بتوانند آنرا مشاهده کنند. (مطلب از طریق خبرنامه ایمیلی برایشان ارسال شود). برای این منظور می توان از افزونه WP Hide Post استفاده کرد. کار با پلاگین مخفی کردن مطالب وردپرس بسیار راحت می باشد پس از نصب و فعال سازی منویی در بخش نوشتن مطلب تازه ایجاد می شود که با انتخاب هر کدام از گزینه های : مخفی کردن مطالب در صفحه اصلی، بایگانی، دسته بندی، برچسب ها، نتایج جستجو، پنهان کردن نوشته در فید سایت و … میتوان نوشته مورد نظر را در صفحه دلخواه غیر قابل مشاهده کرد. اگر می خواهید نوشته های دسته ای خاص را از صفحه اصلی index مخفی کنید می توانید با مشاهده مطلب عدم نمایش مطالب دسته خاص وردپرس در صفحه اصلی اینکار را انجام دهید.

پنهان کردن نوشته ای خاص از نتایج کوئری وردپرس

همینطور که می دانید برای نمایش بخشهایی مانند: مطالب تصادفی، جدیدترین مطالب، نوشته های محبوب و … از کوئری های وردپرس استفاده می شود حال ممکن است بخواهید مطلبی خاص را که دارای شرایط حضور در لیست نتایج کوئری است، مخفی کنید برای این منظور می توان علاوه بر افزونه معرفی شده از کد explode در کوئری استفاده کرد. همچنین اگر پستی شرایط نمایش در کوئری را ندارد ولی می خواهید نمایش داده شود می توانید از قطعه کد inplod در query استفاده کنید. مثال زیر تنها بخش ابتدایی کوئری را برای درک نحوه استفاده از توابع ذکر شده نمایش می دهد که در آن مطلبی با شناسه ۱۳۹۴ از لیست خارج شده و نمایش داده نمی شود در مقابل نوشته ای با ای دی ۱۳۹۵ به لیست اضافه شده و قابل مشاهده خواهد بود.

<?php $my_custom_query= new WP_Query(array(
'post_type' => 'post',
'post_status' => 'publish',
'cat'	=>	'۱',
'order' => 'DESC',
'orderby' => 'ID',
'explode' => '1394',
'inplod' => '1395',
'posts_per_page' =>'10' )); ?> 
1,152 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!