Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » عدم نمایش مطالب دسته خاص در صفحه اصلی وردپرس

عدم نمایش مطالب دسته خاص در صفحه اصلی وردپرس

بعضی مواقع در هنگام طراحی سایت و یا طراحی قالب وردپرس نیاز داریم تا با نمایش ندادن مطالب دسته بندی مورد نظر در صفحه اصلی سایت برخی از مطالب خاص را به طور موقت از دید کاربران مخفی کنیم یعنی کاربران تنها با مراجعه به دسته مورد نظر بتوانند مطالب را ببینند در این مطلب قصد معرفی افزونه وردپرس Ultimate Category Excluder را داریم توسط این افزونه براحتی می توانید امکان عدم نمایش مطالب دسته خاص در صفحه اصلی وردپرس را در سایت تان فراهم کنید .

عدم نمایش مطالب دسته خاص در صفحه اصلی وردپرس

افزونه Ultimate Category Excluder دارای امکانات زیادی در رابطه با نشان ندادن مطالب در بخش های مختلف وردپرس می باشدپس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به بخش تنظیمات آن از پیشخوان وردپرس می توانید دسته بندی هایی که قصد ندارید مطالب شان در صفحات اصلی ، بایگانی ( آرشیو )، فید rss ، دسته بندی و … نمایش داده شوند را انتخاب می کنید و در نهایت تنظیمات را ذخیره می کنید .

2,255 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!