Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » اهمیت محتوا در سئو

اهمیت محتوا در سئو

برچسبها:

Content is the King

اهمیت محتوا در سئو

محتوای یک وبسایت مهمترین بخش در سئوی یک سایت است.اهمیت محتوا در سئو  همانند اهمیت انتخاب هاست است بدون محتوای مناسب سئوی عالی نخواهید داشت.(اهمیت محتوا در سئو)

اهمیت محتوا در سئو

محتوا اساسا شامل مواردی است که شما در سایت مشاهده می کنید: متن، گرافیک و حتی لینک به وب سایت های دیگر. شما نباید از گرافیک بیش از حد استفاده کنید، زیراگرافیک سنگین رابطه دوستانه ای با  موتور جستجوگر نخواهد داشت  و به طور معمول باعث می شود کاربران  هنگام دانلود، به ویژه در یک شبکه ضعیف از دیدن سایت شما منصرف شوند.

هزاران مقاله، کتاب و نوشته  و فرم در مورد چگونگی ساخت سایتی دوستانه با موتورهای  جستجوگر در دسترس هستند، اما در نهایت، یک قانون بالاتر از بقیه است: محتوای منحصر به فرد، با کیفیت بالا و غیر تکراری ، پادشاه است.

داشتن  کیفیت محتوای بالاتر  در سایت شما نسبت به سایت های رقیب، به دست آوردن  رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو ، به دست آوردن ترافیک بیشتر بر روی سایت  شما بهود محبوبیت وب سایت شما همه و همه تنها با با داشتن محتوای خوب امکان پذیرند. موتورهای جستجو سایت های با کیفیت خوب را در فهرست و نتایج جستجو خود ترجیح می دهند.

محتوای مرتبط، تازه و به موقع در جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما بسیار حائز اهمیت  است(اهمیت محتوا در سئو). این به شما کمک می کند تا هم ترافیک بهتری را از موتورهای جستجو بدست آورید و هم وفاداری مخاطبین را بدست آورید.

محتوای منحصر به فرد، با کیفیت بالا:

هنگامی که بازدید کننده ای از سایت شما بازدید می کند انتظار دارد که تاکید متن حول محور کلمه کلیدی را درون محتوا مشاهده کند.محتوای شما چگونه می تواند منحصر به فرد باشد ایا این منحصر به فرد بودن قابل مشاهده و درک است و میتوان آن را آسان درک کرد و فهمید؟

تنها محتوای صفحه اصلی شما نیست که مدنظر است بلکه محتوای تک تک صفحات سایت شما باید مرتبط و قابل درک باشند.

این روزها موتورهای جستجو بسیار هوشمند عمل میکنند و قادر به درک تمامی گرامر ها و دستورالعمل ها هستند.در حالی که اگر در رتبه بندی صفحات یک صفحه در مقابل صفحه ای دیگر باشد آنچیز که اهمیت پیدا خواهد کرد محتوای متنی صفحات است.

سایت هایی با محتوای تکراری، سندیکا یا رایگان، توسط موتورهای جستجو پرچم های قرمز دریافت میکنند.

(SEO Content Writing (Copy Writing:

SEO نوشتن  مطالب (همچنین به عنوان کپی رایت) نامیده می شود، شامل فرآیند ادغام کلمات کلیدی و عبارات آموزنده است که محتوای واقعی وب سایت شما را تشکیل می دهد.هنگام نوشتن محتوای صفحه وب شما، نکات زیر ممکن است به شما در حفظ بهتر آن از دیگران کمک کند.

محتوا باید برای مخاطبان خاصی هدایت شود.

تراکم کلمات کلیدی به شدت به عنوان یک دستورالعمل برای موتور جستجو حائز اهمیت  است .

عنوان همیشه باید چشمگیر باشد،  بازدیدکنندگان شما مجاز اند آنرا بخوانند و می خواهند بدانند که چه چیزی در وب سایت شما ارائه می دهند.

از زبان گیج کننده، مبهم و پیچیده استفاده نکنید. از اظهارات کوچک استفاده کنید تا مطالب شما را بیشتر درک کنند.

صفحات وب خود را کوتاه نگه دارید.

سازماندهی و توزیع محتوا در صفحات وب را حفظ کنید.

محتوای صفحه وب خود را نیز به پاراگرافهای کوتاه تقسیم کنید.

مزایای دیگر داشتن محتوای عالی (اهمیت محتوا در سئو):

شما نباید تنها به سئو فکر کنید بسیاری از عوامل وجود دارند که می توانند طراحی سایت شما را از دیگر سایت ها منحصر به فرد کنند.

اگر سایت شما چیزی واقعا منحصر به فرد داشته باشد، مردم دوست دارند آن را به دوستان خود توصیه کنند.

دیگر وب مستر ها می خواهند لینک سایت شما را در سایت های خود ایجاد کنند.

بازدیدکنندگان سایت شما اعتماد به سایت شما را شروع می کنند و منتظر به روز رسانی مطالب بعدی هستند و دوباره و دوباره به سایت شما سر میزنند

حتی اگر شما توسط موتور جستجو فهرست شده باشید، اما یک سرویس دهنده خالص تنها روی آن صفحه کلیک می کند که محتوای  آن منحصر به فرد و جالب تر است.

نتیجه:

ایجاد، ویرایش و ترویج محتوا با کیفیت  منحصر به فرد دشوار و وقت گیر است. اما در نهایت، قانون طلایی جستجوگرها این است که محتوا پادشاه است. این به خاطر یک موتور جستجو نیست بلکه برای بازدیدکنندگان سایت شماست. صفحه ای که توسط مردم خوانده می شود بهتر از یک صفحه است که توسط رباتها خوانده شده است.

بنابراین، مطالب خود را پس از فکر جدی بنویسید. عنوان، کلمات کلیدی، متن لینک، متا تگ ها را ، منحصر به فرد و جالب نگه دارید.

 

 

673 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!