Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » بهترین مشاوره سئو را چگونه انتخاب کنیم

بهترین مشاوره سئو را چگونه انتخاب کنیم

برچسبها:

بهترین مشاوره سئو را چگونه انتخاب کنیم

امروزه که افزیش ترافیک ارگانیک، بهبود و بهینه سازی سایت که اینقدر مسئله جدی است انتخاب مشاوره سئو بهترین راهکار برای ارتقا کسب و کارهاست. هرچه کلمات کلیدی سایت با خدمات شما مرتبط باشند، شما شانس بیشتری برای بودن در نتایج اولیه جستجو پیدا میکنید.

بسیاری از شرکت های به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه سئو تصمیم میگیرند تا یک مشاور در این زمینه استخدام کنند. البته تصمیم گیری برای استخدام یک مشاور به همین راحتی‌ها هم نیست و صد در صد کار بسیار دشواری می‌باشد.

اما خب، اگر شما میخواهید تا یک برند معتبر در حرفه کاری خود شوید بی‌شک به یک مشاور سئو برای سایت خود نیاز دارید. استخدام یک مشاور سئو (SEO consultant) حرفه‌ای برای داشتن استراتژی های سئو نه تنها موجب افزایش ترافیک سایت شما می‌شود بلکه به شما این فرصت را نیز می‌دهد تا بر روی مسائل مهم‌تری وقت بگذارید.

مشاور سئو

 

در اینجا می‌خواهیم ۶ نکته را با هم بررسی کنیم تا شما بتوانید بهترین فرد ممکن را برای مشاور سئو خود انتخاب کنید.

۱- فرد درست را از فرد غلط تشخیص دهید

شاید شما نیز به عنوان مدیر یه شرکت عاشق بازدهی سریع و موثر کارمندان خود باشید

فردی که برای اسخدام، به عنوان مشاور سئو پیش شما آمده نیز از این موضوع غافل نیست

اون فرد هم در جریان تمایلات یک مدیر نسبت به بازدهی سریع هست و به همین خاطر شروع میکند به دادن وعده هایی رویایی و ناممکن!

خب اگر شما نیز هیچ دانشی  در زمینه سئو نداشته باشید ناممکن است دست رد به سینه همچین فردی بزنید

خودمانیم چی بهتر از اینکه در یک ماه در صدر نتایج باشی مگه نه؟!!

به طور معمول این جور افراد از سئوی کلاه سیاه استفاده میکنند.

 

بهترین مشاوره سئو را چگونه انتخاب کنیم

 

نمونه هایی از این نوع از سئو عبارت اند از:

خرید لینک عمده از سایت‌ های نامربوط با موضوع سایت

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی نامربوط صرفا برای پر کردن صفحه

نوشتن محتوای ضعیف و ناکارآمد

و…

بگذارید به شما خاطر نشان کنم که بله،‌ ممکن است اصلا سایت شما با همین کارها خیلی سریع در نتایج اولیه نشان داده شود

اما به چه قیمتی؟

امروزه الگوریتم‌های گوگل به راحتی حقه ‌های کوچک این چنینی را تشخیص داده و سایت شما را پنالتی میکنند.

لازم است بگویم سئو یک ترفند یا تکنیک نیست، سئو یک علم است. برای بالا آمدن در نتایج جستجو نباید از ترفند و تکنیک استفاده کنیم بلکه باید فردی را پیدا کرده و استخدام کنید که دانش تخصصی این حرفه را دارد.

۲-از تجربه همکاران و نزدیکان خود برای پیدا کردن مشاور استفاده کنید

تجربه را تجربه نکنید !!!

قبل از استخدام مشاور سئو، از همکاران خود و کسانی که می‌دانید و یا فکر می‌کنید زمانی مانند شما دچار چالش پیدا کردن یک مشاور حرفه‌ای سئو شده اند کمک و مشورت لازمه را بگیرید

از آنها بپرسید که در زمان انتخاب یک مشاور خوب باید به چه نکاتی توجه کنید و اصلا چطور میتوانید فرق یک مشاور سئو ناشی و یک مشاور سئو درست و حرفه‌ای را تشخیص دهید

البته، اجازه بدید که به شما بگم که در نهایت، اگر شما خود هیچ اطلاعی در این زمینه نداشته باشید و مانند اکثریت دنبال بازدهی سریع باشید احتمالا یک مشاور سئو نادرست اما باهوش باز هم بتواند فریب‌ تان بدهد و شما را متحمل هزینه ‌هایی کند

۳-اهداف کلیدی سازمان خود را مشخص کنید

بدانید که اهداف سازمان شما چیست و چه انتظاراتی از مشاور سئو دارید

این مسئله که شما شاخص‌های کلیدی عملکرد و معیارهای سازمان را تعیین کنید به شما کمک می‌کند که ببینید اصلا یک مشاور سئو به سازمان شما برای بهبود استراتژی بازاریابی کمکی می‌کند یا خیر .

برای مشاور به صورت واضح و شفافی انتظارات خود از مسائلی مانند میزان بهبود در نتایج، نرخ تبدیل و … را مشخص کنید و به اون حداقل فرصت این را بدهید که به شما بگوید تخصص لازم برای برآورده کردن انتظارات‌ت ان را دارد یا نه.

۴- از او نمونه کار بخواهید

قطعا یک مشاور سئو حرفه‌ای رزومه‌ای به نسبت قوی ‌تر از شهرتش در این حرفه دارد.

از داوطلبان برای مشاوره بخواهید تا نمونه کارها یشان را نشان دهند و مدتی زمان بگذارید و سایت‌ هایی که به دست آنها سئو شده ‌اند را بررسی کنید تا مطمئن شوید آنها تخصص کافی برای بهبود سایت شما را دارند

۵-با مشاور سئو خود دوست باشید

سئو حرفه‌ای بس عجیب است

هیچ‌کس نمیتواند تضمین این را به شما بدهد که در تاریخ فلان روز میتواند شما را به لینک اول برساند، اگر کسی این کار را کرد با سرعت از از او دور شوید چرا که او کلاه‌ برداری بیش نیس! برخی کسب و کارها در یک ماه و برخی دیگر حتی سال ها طول میکشد تا به نتایج خوبی در موتور جستجو دست پیدا کنند.

درست است که باید در انتخاب مشاور خود محتاطانه عمل کنید .اما پس از اینکه اطمینان حاصل کردید فرد درستی را استخدام کرده‌اید با او دوست باشید. پیشبرد استراتژی سئو، ارتباطات خوب میخواهد

‌اگر نتوانید ارتباط درستی با مشاور سئو خود برقرار کنید شاید هیچ‌گاه درست متوجه نشوید چه اتفاقی دارد برای سایت شما میوفتد.

با او دوست شوید و از او بخواهید کمی واضح‌ تر و راحت ‌تر گزارش کار خود را به شما توضیح دهد تا شما نیز متوجه روند انجام کارها بشوید.

۶- خواسته‌هات را مشخص و سوال‌های مورد نیاز را بپرسید

قبل از آنکه مشاور را استخدام کنید سوالاتی را از او بپرسید

به طور مثال سوالاتی از این قبیل

  1. از چه زمانی میتونم نتایج رو ببینیم؟
  2. چقدر هزینه باید در نظر بگیرم؟
  3. در صورت فسخ قرارداد وب‌ سایت متعلق به من است؟
  4. اگر قرارداد را کنسل کنم چه اتفاقی میوفتد؟
  5. برای برآورده کردن انتظارات سازمان ما شما چه چیز‌هایی لازم دارید؟

بعد از اینکه مشاور به تمامی این سوال ها جواب مد نظر شما را داد. از او بخواهید یک تحلیل و آنالیز رایگان از سازمان شما داشته باشه تا مسائل را برای شما شفاف سازی کند.

این ۶  مورد که با هم بررسی کردیم  میتواند سازمان شما را از ضرر جدیی نجات دهد

اما نمیتواند دانش کافی در زمینه سئو به شما بدهد. اگه واقعا قصد دارید یک مشاور سئو بگیرید، پس قبلش کمی وقت بگذارید و این قسمت از سایت  (https://javadyasemi.ir/mag/)  رو بررسی کنید.

2,053 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. بازسازی ساختمان می گه:
    ۱۸:۱۶ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۹ مهر ۹۹

    مطالبتون خیلی مفیده ممنون

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!