Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه DW Reactions جهت لایک مطالب وردپرس با شکلک هاای جذاب

افزونه DW Reactions جهت لایک مطالب وردپرس با شکلک هاای جذاب

افزونه DW Reactions

دوستان عزیز گروه طراحی سایت روناک وب سلام.

در این آموزش قصد داریم تا به شما کاربران گرامی آموزش دهیم ، که چطور شکلک های لایک فیسبوک را به وردپرس انتقال دهید ! این عمل به وسیله یک افزونه وردپرسی که در سایت وردپرس موجود است صورت میگیرد ! با ادامه مطلب و با گروه طراحی سایت روناک وب همراه ما باشید !

افزونه DW Reactions

افزونه DW Reactions جهت لایک مطالب وردپرس با شکلک هاای جذاب

افزونه DW Reactions

این افزونه جذاب با نام DW Reactions در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون موفق شده است تا بیش از ۱٫۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴٫۳۳ را ازآن خود نماید.

تنظیمات افزونه DW Reactions

کار با افزونه DW Reactions بسار راحت بوده است و به سادگی قابل اجرا می باشد ، پس از نصب و فعال سازی این افزونه مشابه تصویر زیر منویی در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما با نام Reactions افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه هدایت شوید.

سپس صفحه ای باز میشود که در این صفحه ۳ قسمت برای تنظیمات دارد که به صورت زیر است:

قسمت اول تنظیمات افزونه DW Reactions : نمایش یا عدم نمایش شکلک ها

Show reactions button: شکلک ها نمایش داده شود یا خیر .

Show reactions count: شمارنده تعداد شکلک های ثبت شده توسط کاربران نمایش داده شود یا خیر .

Users must be registered and logged in to add reaction: فقط کاربرانی که عضو هستند بتوانند شکلک ثبت کنند ؟

 

قسمت دوم تنظیمات افزونه DW Reactions : مکان شکلک ها

show the reaction above the post شکلک ها در بالای مطلب نمایش داده شود

show the reaction above the post شکلک ها در پایین مطلب نمایش داده شود

قسمت سوم تنظیمات افزونه  DW Reactions: نمایش در کدام از صفحات

Main Page صفحه اصلی

Category صفحه آرشیو مطالب

Posts نمایش در تمامی نوشته‌ها

Pages نمایش در تمامی برگه‌ها

نکته پایانی و مهم: در ضمن دوستان اگر میخواهید که همه مطالب این واکنش را نداشته باشند و فقط صفحات و مطالب خاصی چنین ویژگی را داشته باشند ابتدا دو گزینه اول را غیز فعال نموده و کد کوتاه را در مطلب خاصی که میخواهید ان را داشته باشید کد کوتاه [reactions] را قرار دهید.

خب دوستان عزیز. تنظیمات این افزونه DW Reactions جذاب و راخت تمام شد . حالا به راحتی میتوانید از افزونه DW Reactions در جذاب تر کردن سایتتان استفاده کنید.

از این که یکبار دیگر با ما همراه بودید بسار خوشحال شدیم. باز به ما سر بزنید.

 

1,017 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!