Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » چگونگی ایجاد ایمیل مارکتینگ در وردپرس جهت بالابردن کاربران سایت

چگونگی ایجاد ایمیل مارکتینگ در وردپرس جهت بالابردن کاربران سایت

در این مقاله گروه طراحی سایت روناک وب قصد دارد شما را با چند افزونه مهم در زمینه ایمیل مارکتینگ در وردپرس آشنا کند.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ یک روش مستقیم بازاریابی است که در آن به واسطه ایمیل، اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خود به مخاطبانمان ارائه می‌دهیم.

برخی از اهداف از ایمیل مارکتینگ به شرح زیر است:

  • افزایش ارتباط موثر یک کسب‌وکار با مشتری‌های حال حاضر و قدیمی آنها؛ به این منظور که فروش تداوم پیدا کند و وفاداری ایجاد شود.
  • ارسال ایمیل برای افزایش کاربران جدید.
  • تبلیغ دیگر کمپانی‌های شریک و دیگر برندهای خود ما درکنار ارائه محتوایی مفید.

چطور ایمیل مارکتینگ را به شکل صحیح انجام دهیم؟

مهمترین اصل در ایمیل مارکتینگ، این است که دریافت کننده ایمیل، شخصاً به شما اعلام کرده باشد که میخواهد از شما ایمیل دریافت کند. مثلاً با عضویت در خبرنامه سایت شما، با عضویت در فید سایت شما، با ارسال ایمیل به شما، عضویت در گروه سایت شما و یا هر روش دیگری. در این حالت ارسال ایمیلهای تبلیغاتی هیچ ایرادی نداشته و چنانچه با روش درست پیاده شود میتواند به سوددهی شما منجر گردد.

برای انجام صحیح ایمیل مارکتینگ، حتماً نیاز به استفاده از روشهایی برای ترغیب بازدیدکننده سایت یا بلاگ خود به دادن آدرس ایمیلش به شما، دارید. مثلاً می توانید یک هدیه مثل یک کتاب الکترونیک را به وی بدهید البته به این شرط که ایمیل خود را ثبت کند.

انتخاب نوع ایمیل

به طور کلی در زمان ارسال ایمیل تبلیغاتی می توان سه دسته متفاوت در نظر گرفت که روناک وب هر یک را جداگانه توضیح میدهد:

  1. promotional: ایمیلهایی که صرفاً تبلیغاتی هستند.
  2. Informational and Promotional: ایمیلهایی که با ارائه اطلاعاتی خاص به تبلیغ هم می پردازند.
  3. Entertaining and Promotional: ایمیل هایی که وسیله تفریح گیرنده ایمیل را تأمین میکنند و تبلیغ هم در خود دارند.

آنچه واضح است این است که احتمال ارسال مجدد ایمیلهای صرفاً تبلیغاتی توسط دریافت کننده تقریباً صفر است و این احتمال در دو نوع دیگر به شدت بالاست. ضمن اینکه احتمال مطالعه دسته دو و سه به مراتب بیشتر است.  ارسال ایمیلهای تبلیغاتی ناخواسته موجب بدنام شدن شما و برندتان خواهد شد. که این اتفاق برای هیچ بیزینسی مطلوب نیست.

معرفی چند افزونه برتر ایمیل مارکتینگ در وردپرس

در ادامه روناک وب به معرفی چند افزونه برتر ایمیل مارکتینگ در وردپرس می پردازد که امیدوار است برای شما دوستان عزیز مفید باشد:

افزونه MailChimp for WordPress

چگونگی ایجاد  ایمیل مارکتینگ در وردپرس جهت بالابردن کاربران سایت

افزونه ایمیل مارکتینگ در وردپرس

یکی از قدرتمندترین سیستم های ارسال خبرنامه و ایمیل مارکتینگ در وردپرس، سیستم “mailchimp” می باشد. این سیستم برای کاربرانی که نمی خواهند حجم هاست وردپرس آنها اشغال شود بسیار مناسب است زیرا تمامی اطلاعات را در خود جای می دهد. شما به راحتی با کمک افزونه ای که امروز معرفی کردیم، می توانید به “mailchimp” متصل شده و خبرنامه های خود را برای کاربران ارسال نمایید.

افزونه خبرنامه وردپرس فارسیMailster

چگونگی ایجاد  ایمیل مارکتینگ در وردپرس جهت بالابردن کاربران سایت

افزونه ایمیل مارکتینگ در وردپرس

افزونه دیگر ایمیل مارکتینگ در وردپرس mymail میباشد.

افزونه ایمیل مارکتینگ در وردپرس و ارسال خبرنامه mymail با استفاده از روش های ضد اسپم از جمله قرار ندادن تعداد زیادی لینک و تصویر در ایمیل و قرار دادن لینک لغو عضویت در ایمیل ارسال شده می تواند یک کنترل پنل ارسال ایمیل رایگان برای شما فراهم سازد تا تعداد زیادی خبرنامه ایمیلی ، آن هم بدون اسپم شدن ایمیل ها ارسال کنید.شما با استفاده از ویرایشگر گرافیکی بسیار آسان افزونه mymail می توانید متن و تصاویر دلخواه خود را به ایمیل های ارسالی اضافه کرده و بدون نیاز به کد نویسی هر نوع محتوایی که دوست دارید را در متن ایمیل های خود قرار دهید.

و اما لیست کاملی از امکانات افزونه mymail:

  • آمار کامل از تعداد باز شدن ایمیل ها ، کلیک ها و ایمیل های بازگشتی
  • آمار بر اساس کشور و منطقه
  • امکان زمانبندی ارسال کمپین های ایمیلی
  • ارسال آخرین مطالب سایت به اعضای خبرنامه
  • ساخت اتوماتیک نسخه تحت وب برای هر ایمیل ارسالی
  • امکان درج شورت کد
  • امکان ساخت فرم عضویت در خبرنامه کاملا سفارشی و دلخواه
  • ابزارک خبرنامه
  • ویرایشگر آسان و کامل ایمیل ها
  • رنگبندی نامحدود ایمیل های ارسالی
  • امکان درج ایمیل و استایل دهی به ایمیل ها
  • قابلیت درج پس زمینه برای ایمیل های ارسالی
  • پیش نمایش سریع ایمیل ها
  • پشتیبانی و سازگاری با افزونه wordpress multi language
  • پشتیبانی از smtp
  • امکان استفاده از وب سرویس ایمیل گوگل

افزونه Newsletter

افزونه ایمیل مارکتینگ در وردپرس

افزونه خبرنامه فارسی وردپرس MailPoet Newsletters

افزونه دیگر ایمیل مارکتینگ در وردپرس Newsletter میباشد.

به جرات میتوان گفت افزونه ذکر شده جهت ایمیل مارکتینگ در وردپرس،  ساده ترین افزونه خبرنامه وردپرس محسوب می شود. افزونه Newsletter تنها در چند ثانیه می تواند بخش خبرنامه را به سایت شما اضافه کند. از قابلیت های ویژه این افزونه می توان به ساخت بی نهایت خبرنامه و همچنین جذب بی نهایت عضو اشاره کرد.

دیگر ویژگی های افزونه خبرنامه وردپرس Newsletter:

  • ابزارک ,صفحه اشتراک یا فرم سفارشی برای عضویت در خبرنامه
  • یکپارچه شده با سیستم عضویت وردپرس
  • امکان ارسال خبرنامه ها به صورت متنی یا html
  • پوسته های قابل تنظیم
  • قابلیت ترجمه پیام های سیستم خبرنامه از طریق پنل تنظیمات افزونه (بدون نیاز به ویرایش فایل های po/mo)
  • و …

افزونه خبرنامه ایمیلی وردپرس MailPoet :

چگونگی ایجاد  ایمیل مارکتینگ در وردپرس جهت بالابردن کاربران سایت

افزونه ایمیل مارکتینگ در وردپرس

افزونه دیگر ایمیل مارکتینگ در وردپرس MailPoet میباشد.

MailPoet یکی از افزونه های بسیار معتبر و محبوب برای خبرنامه وردپرس می باشد ، این افزونه که بیش از ۲۹ زبان دنیا را از جمله زبان شیرین فارسی را پشتیبانی می کند بیش از ۷۰ قالب ایمیلی دارد ، از امکانات این افزونه می توان به Autoresponders یا همان ارسال خودکار در زمان مشخص ( مثلا ۳ روز بعد از اینکه در خبرنامه شما عضو شوند ، خبرنامه به ایمیل آنها ارسال شود) ، قابلیت ارسال به Smpt ، قابلیت وارد کردن اعضا به دو روش ، قابلیت ارسال ایمیل به ۲۰۰۰ عضو در نسخه رایگان ، قابلیت ارسال خودکار خبرنامه در پست جدید ، دارای فرم عضویت توسط ابزارک و برگه ها و نوشته ها ، با رعایت برخی مسائل ضد اسپم مانند لینک لغو عضویت و … می باشد. جالب است بدانید بیشتر از ۳۰۰ هزار نفر هم اکنون در حال استفاده فعال از این افزونه می باشند.

تنها نکته ای که باید رعایت کنید ، معمولا شما نباید ایمیل انبوه در هاست خود ارسال کنید ، معمولا مشکلات زیادی ایجاد می شود و ممکن است سایت شما را مسدود کنند ، بنابراین باید از این افزونه ها به صورت قانونی فقط به اعضا خود آن هم به تعداد بسیار بسیار محدود ارسال داشته باشید.

دوستان عزیز روناک وب از همراهی شما ممنونیم. در آینده قصد داریم یکی از افزونه های ایمیل مارکتینگ را به طور کامل شرح دهیم پس باگروه طراحی سایت روناک وب همراه باشید.

 

1,229 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!