Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه های ضروری برای وب سایت وردپرسی شما – بخش اول

افزونه های ضروری برای وب سایت وردپرسی شما – بخش اول

با گسترش روز افزون وب سایت های وردپرسی بسیاری از کاربران صاحبان سایت های کسب و کار هستند که از ما میخواهند به آنها افزونه هایی را توصیه و معرفی کنیم. برای افزایش قدرت کسب و کار خود به یکسری ابزار ها نیاز خواهید داشت در این مطلب افزونه وردپرس محبوب و لازم را که باید در سایت خود داشته باشید را به شما معرفی و توصیه خواهم کرد.

افزونه چیست و چرا مهم است؟

افزونه ابزاری است که با استفاده از آن میتوانید قابلیت های باور نکردنی را به سایت خود اضافه کنید بدون آنکه مقدار کمی برنامه نویسی بلد باشید و یا نیازی به کار های پیچیده داشته باشید. اگر از آنها استفاده نکنیم ممکن است مدیریت و گسترش سایت کاری بسیار مشکل به نظر آید و نتوانیم سایت خود را به جایگاهی که میخواهیم برسانیم. به همین دلیل است که در این مطلب قرار است افزونه های ضروری را به شما معرفی نمایم.

OptinMonster

 افزونه optinmonster

افزونه های ضروری برای وب سایت وردپرسی شما

OptinMonster یک افزونه بسیار محبوب در جهت ایجاد لیست ایمیل است و بازدیدکنندگان سایت شما را به مشترکین ایمیل تبدیل میکند. اگر میخواهید لیست ایمیل خود را گسترش دهید این افزونه حتما ضروری خواهد بود.

WPForms

افزونه wpformsimage

افزونه های ضروری برای وب سایت وردپرسی شما

به عنوان صاحب کسب و کار اجازه دادن به کاربرانتان برای ارتباط با شما میتواند سایت شما را به سایت محبوب تری تبدیل کند. WPForms یکی از ساده ترین افزونه های ایجاد فرم های تماس در وردپرس است. تنها با استفاده از کشیدن و رها کردن میتوانید از فرم های خود در سایت استفاده کنید. با استفاده از این افزونه میتوانید فرم های ثبت اشتراک ایمیل، فرم های سفارش، فرم های پرداخت، و فرم های دیگر را به سادگی ایجاد نمایید و در سایت استفاده کنید. یک نسخه رایگان برای این افزونه موجود است تا همه بتوانند از این افزونه استفاده کنند.

MonsterInsights

افزونه monsterinsights

افزونه های ضروری برای وب سایت وردپرسی شما

MonsterInsights  یکی از بهترین افزونه های Google Analytics برای وردپرس است. این افزونه به شما اجازه میدهد تا سایت خود را به Google Analytics متصل نمایید و اطلاعات مفیدی را از آن دریافت نمایید. این اطلاعات در مورد آن است که بازدید کنندگان چگونه از سایت شما استفاده می نمایند و بیشتر از کدام مطالب شما بازدید میشود، با استفاده  از این اطلاعات میتوانید یک استراتژی بسیار کاربردی در جهت افزایش ترافیک سایت خود داشته باشید.

MonsterInsights دارای یک نسخه رایگان است، اگر میخواهید از ویژگی های پیشرفته این افزونه استفاده نمایید در این صورت باید نسخه ویژه این افزونه را خریداری کنید.

Constant Contact

افزونه constant-contact

افزونه های ضروری برای وب سایت وردپرسی شما

Constant Contact یکی از بهترین سرویس های بازاریابی با ایمیل است. به شما این قابلیت را میدهد تا لیست ایمیل بسازید و به مشترکین خود ایمیل ارسال کنید.

استفاده از این افزونه بسیار ساده و کاربر پسند است، این پلتفرم به گونه ای طراحی شده تا همه بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، این افزونه دارای ابزار هایی است که با استفاده از آنها میتوانید فرم های ثبت نام را ایجاد نمایید و از آنها در سایت خود استفاده کنید.

Sucuri

افزونه sucuri

افزونه های ضروری برای وب سایت وردپرسی شما

دیگر نگران  امنیت وردپرس خود نباشید. افزونه قدرتمند Sucuri دارای یک فایروال است که بیشترین محافظت را از سایت شما به عمل خواهد آورد، این افزونه از سایت شما در برابر انواع تهدیدات محافظت خواهد کرد، تهدیداتی از جمله DDos، بد افزار ها، حملات XSS و انواع حملات دیگر. اگر سایت شما یک فایروال قدرتمند ندارد حتما از این افزونه استفاده کنید.

در بخش های بعدی افزونه های بیشتری را به شما معرفی خواهیم کرد

با ما همراه باشید

965 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!