Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزودن دکمه پینترست به وردپرس Pinterest “Pin It”

افزودن دکمه پینترست به وردپرس Pinterest “Pin It”

دسته بندی:
برچسبها:

همینطور که اطلاع دارید فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از اصول سئو و بهینه سازی بیرونی سایت است هرچقدر بتوانیم مطالبمان را در شبکه های اجتماعی محبوب کنیم و به اشتراک بگذاریم در نهایت باعث محبوبیت بیشتر خود سایت شده و می توانیم بازدیدکننده بیشتری جذب کنیم یکی از این جوامع مجازی پین ترست می باشد پینترست Pinterest نام  شبکه اجتماعی شناخته شده برای اشتراک‌گذاری عکس و تصاویر است که به کاربران اجازه می‌دهد بر اساس علاقه خود به اصطلاح پین کنند و سایر اعضا این تصاویر را لایک زده و یا در صورت لزوم ریپین کنند. اعضا می‌توانند کل تصاویر پین شده به یک بورد خاص متعلق به یک نفر و یا وب سایت را دنبال کنند . پین ترست در فهرست ۵۰ سایت برتر سال ۲۰۱۱ از دید نشریه تایم قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم نحوه افزودن دکمه پینترست به وردپرس “Pin It” را به ساده ترین روش ممکن یاد بگیریم پس تا پایان همراه ما باشید.

افزودن دکمه پینترست به وردپرس

افزونه وردپرس پینترست Pinterest “Pin It” Button

یکی از راحت ترین روش های استفاده از پینترست نصب و فعال سازی افزونه وردپرس Pin It Button می باشد. پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به تنظیمات آن می توانید تعیین که دکمه پین ترست در کدام قسمتهای وردپرس تان نمایش داده شود همچنین امکان استفاده از ابزارک مخصوص افزونه نیز وجود دارد از قابلیتهای مفید افزونه امکان تعیین تصویر پیشفرض برای مطالب می باشد تا درصورتیکه مطلبی بدون تصویر بود از تصویر پیشفرض جهت اشتراک مطالب در پین ترست استفاده شود .

صفحه افزونه در مخزن وردپرس

1,512 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. نرم افزار حسابداری بازرگانی می گه:
    ۰۰:۰۲ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۲ اردیبهشت ۹۷

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!