Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزودن بارش برف در وب سایت وردپرس

افزودن بارش برف در وب سایت وردپرس

افزودن بارش برف در وب سایت وردپرس

عرض سلام و خسته نباشید و تبریک شب یلدا و هم چنین آخرین روز فصل پاییز به شما عزیزان همیشه همراه وب سایت روناک وب امروز در خدمت شما هستیم با یک آموزشی جالب در باره ی افزودن بارش برف در وب سایت وردپرس

آیا تا به حال سایتی دیده اید که دانه های برف به خاطر فصل زمستان و یا روزهای تعطیل کریسمس داشته باشد.این یک روند معمول برای تغییر ظاهر و طرح وب سایت شما می باشد همچنین به روزرسانی جزئی برای نشان دادن فصلی خاص.درخیلی از وب سایت ها تغییرات متنوعی از فصل زمستان را دیده اید.در این مقاله ما می خواهیم به شما افزودن ریزش دانه های برف در وب سایت وردپرس را نمایش دهیم.

افزودن بارش برف در وب سایت وردپرس

افزودن بارش برف در وب سایت وردپرس

جهت افزودن بارش برف در وب سایت وردپرس ابتدا به نصب و فعال سازی افزونه ی WP Super Snow نیاز دارید که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

پس از فعالسازی افزونه شما از بخش پیشخوان وردپرس در قسمت نوار مدیریت گزینه ی ‘Super Snow’ مشاهده خواهید نمود که در تصویر زیر هم می توانید آن را ببینید.برروی آن کلیک نمایید تا وارد صفحه ی تنظیمات افزونه شوید.

تنظیمات افزونه افزودن بارش برف در وب سایت وردپرس

تنظیمات افزونه افزودن بارش برف در وب سایت وردپرس

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

برای فعال سازی بارش برف در وب سایت وردپرسی خود شما احتیاج دارید برروی گزینه ی ‘Yes enable Super Snow’ کلیک نمایید تا افزونه را فعال نمایید.سپس برروی دکمه ی  save all changes کلیک نمایید تا تنظیمات شما ذخیره گردد.حال می توانید وب سایت خود را مشاهده نمایید تا تغییرات را مشاهده نمایید و از بارش دانه های ریز برف در وب سایت خود لذت ببرید.

بارش دانه های ریز برف در وب سایت وردپرسی

بارش دانه های ریز برف در وب سایت وردپرسی

تنظیمات ساده افزونه برای اکثر وب سایت ها کار می کند.با این حال اگر شما می خواهید تغییراتی در افزونه وارد نمایید کافی است برروی تب ‘Virtual Snow Blower’ کلیک نمایید تا وارد تنظیمات اختصاصی افزونه و شخصی سازی آن برای وب سایت خود شوید.

1,216 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!