Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تنظیم نمودن حداکثر تعداد برچسب ها در نوشته

تنظیم نمودن حداکثر تعداد برچسب ها در نوشته

تنظیم نمودن حداکثر تعداد برچسب ها در نوشته

برچسب ها یکی از راه های مناصب برای مدیریت نوشته های وب سایت شما می باشد.خیلی از تازه کاران برخی مواقع آن را به عنوان کلید های سئو استفاده می کنند و برای نوشته های خود ده ها و یا شاید تعداد بیشتری برچسب یا همان تگ در نوشته ی خود استفاده می کنند.اگر شما یک وب سایت با چندین نویسنده را مدیریت می کنید و می خواهید نویسندکان تازه را در وب سایت خود استخدام نمایید خیلی کاربردی است تا برچسب های خود را محدود نمایید.در این مقاله ما می خواهیم افزونه تنظیم نمودن حداکثر تعداد برچسب ها در نوشته را معرفی نماییم.

قبل از این که شروع کنیم می توانید تفاوت بین دسته بندی ها و برچسب هارا از مقاله ی categories vs tags که در وب سایت wpbeginner می باشد را مشاهده نمایید.این مقاله به شما آموزش می دهد تا چگونه از آن ها استفاده کنید برای این که وب سایت بهتری داشته باشید.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

جهت تنظیم نمودن حداکثر تعداد برچسب ها در نوشته وردپرس ابتدا به نصب و فعال سازی افزونه یWP Limit Tags نیاز دارید که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

پس از فعال سازی افزونه کافی است از قسمت پیشخوان به بخش تنظیمات رفته و از منوی کشویی باز شده به بخش WP Limit Tags  بروید تا وارد صفحه ی تنظیمات افزونه جهت پیکربندی شوید.

تنظیم نمودن حداکثر تعداد برچسب ها در نوشته

تنظیم نمودن حداکثر تعداد برچسب ها در نوشته

در صفحه ی تنظیمات شما نیازمند آن هستید که حداکثر تعداد برچسب هایی که می خواهید به نویسندگان خود امکان قرار دادن در نوشته های خود را بدهید .

بعد از آن می توانید مشخص کنید که در نوشته ها و یا برگه ها این امکان قرار داده شود.پس از اعمال تغییرات کافی است برروی دکمه ی save changes کلیک نمایید تا تنظیمات شما ذخیره گردد.

حال هنگامی که شما می خواهید یک نوشته ی جدید ایجاد نمایید و یا نوشته های قبلی را ویرایش کنید بخش بچسب های شما با توجه به حداکثر مقداری که در تنظیمات افزونه انتخاب نمودید مشخص می گردد.

به عنوان مثال اگر حداکثر مقدار برچسب های شما روی عدد ۳ باشد پس از افزودن سومین برچسب این افزونه دکمه ی افزودن را حذف می نماید و شمارا از افزودن برچسب چهارم باز می دارد و محدود می کند.

محدود نمودن تعداد برچسب ها در نوشته

محدود نمودن تعداد برچسب ها در نوشته

1,138 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!