Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه چت بین نویسندگان در وردپرس

افزونه چت بین نویسندگان در وردپرس

افزونه چت بین نویسندگان در وردپرس

هنگامی که شما وبلاگی با چند نویسنده ایجاد می کنید.ارتباط بین تیم اعضا خیلی مهم و ضروری است.تعداد زیادی افزونه در وردپرس می باشد که این امکان را به مدیریت و نویسندگان می دهد تا پیشنهادات و بازخورد خود را در بخش مدیریت وردپرس با هم به تبادل قراردهند.با این حال این نوشته ها و بازخورد ها ممکن است خسته کننده باشد.در این مقاله ما به شما افزونه چت بین نویسندگان در وردپرس معرفی می کنیم و نحوه ی استفاده از این افزونه را نشان خواهیم داد.

افزونه چت بین نویسندگان در وردپرس

افزونه چت بین نویسندگان در وردپرس

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

قبل از شروع به این توجه داشته باشید که در این مقاله می خواهیم به شما سیستمی را معرفی نماییم که چت زنده برای نویسندگان می باشد.تنها کاربرانی که حق دسترسی به بخش مدیریت دارند می توانند از امکان چت برخوردارشوند.اگر شما می خواهید امکان چت زنده در وب سایت خود داشته باشید می توانید به مقاله ی  free live chat in WordPress که در وب سایت wpbeginner می باشد مراجعه نمایید.

امکان ایجاد چت بین نویسندگان در وردپرس

جهت افزودن چت بین نویسندگان در وردپرس ابتدا به نصب و فعال سازی افزونه ی Author Chat نیاز دارید که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

این افزونه تنظیمات خاصی برای پیکربندی ندارد پس از فعال سازی می توانید به بخش پیشخوان رفته و یا از بخش پیشخوان به قسمت Author Chat بروید تا تغییرات را مشاهده نمایید.در تصویر زیر می توانید نحوه ی کارایی افزونه را مشاهده نمایید.

افزونه چت بین نویسندگان در وردپرس

افزونه چت بین نویسندگان در وردپرس

افزونه تمامی پیام هارا در جدولی جداگانه در پایگاه داده وردپرس ذخیره می کند.در بخش Author Chat Options شما می توانید تعداد روز هایی که می خواهید پیام ها نگه داشته شود را مشخص نمایید.به طور پیشفرض تاریخ انقضاء پیام ها ۳۰ روزه می باشد.

1,110 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!