Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه ویرایش تصاویر وارونه در وردپرس

افزونه ویرایش تصاویر وارونه در وردپرس

افزونه ویرایش تصاویر وارونه در وردپرس

یکی از کاربران وب سایت پرسیدند که آیا امکان دارد مشکل تصاویر وارونه و بهم ریخته را در وردپرس برطرف کنیم؟ بعضی وقت ها که شما تصاویر را از دستگاه های IOS آپلود می کنید امکان دارد تصویر شما وارونه و بر عکس نمایش داده شود. در این مقاله ما به شما افزونه ویرایش تصاویر وارونه در وردپرس را معرفی خواهیم نمود تا با استفاده از آن بتوانید تصاویر خود را در وب سایت تصحیح نمایید.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

افزونه ویرایش تصاویر وارونه در وردپرس

افزونه ویرایش تصاویر وارونه در وردپرس

برای برطرف کردن مشکل وارونه نشان دادن تصاویر نرم افزار هایی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید.

ولی اگر به صورت متداول شما تصاویر خود را از تلفن همراه بارگذاری نمایید این یک مشکل بزرگ برای شما می باشد.

چگونه مشکل وارونگی تصاویر را در وردپرس حل کنیم؟

ابتدا شما نیاز دارید به نصب و فعال سازی افزونه ی Image Rotation Fixer که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

این افزونه تنظیمات خاصی برای پیکربندی ندارد. هنگامی که آن را فعال می کنید این افزونه در بخش کتاب خانه چند رسانه ای شما فعال می شود و به صورت خودکار تصاویری که در گوشی شما تهیه شده و وارونه شده اند را تصحیح می کند.

اگر با اجرای بار اول افزونه برای شما کار نکرد به این معنا می باشد که در سرویس دهنده ی شما PHP EXIF فعال نمی باشد. البته نگران این مشکل نباشید افزونه ی دیگری می باشد که این کار را برای شما انجام می دهد.

برای این کار شما نیاز دارید به نصب و فعال سازی افزونه ی iOS Images Fixer  که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید.

این افزونه از ImageMagik و GD extension برای تصحیح EXIF در تصاویر استفاده می کند.

هنگام فعال سازی برای پیکربندی افزونه شما نیاز دارید از بخش پیشخوان وردپرس مراجعه نموده سپس به قسمت رسانه رفته و از منوی کشویی باز شده بر روی   iOS Images Fixer کلیک نموده تا وارد صفحه ی تنظیمات افزونه شودید.

این افزونه به صورت خودکار تصاویر وارونه و بهم ریخته شما را تصحیح می کند اگر مشاهده نمودید که تصاویر شما درست نشدند کافی است بر روی دکمه ی Fix All iOS-broken کلیک نمایید تا فرآیند تصحیح تصاویر شما شروع شود.

تنظیمات افزونه ویرایش تصاویر وارونه در وردپرس

تنظیمات افزونه ویرایش تصاویر وارونه در وردپرس

798 بازدید ۲ نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. بیتا می گه:
    ۲۲:۱۳ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۲۳ بهمن ۹۵

    سلام.ایا افزونه ای هست که به صورت خودکار برای عکس های هر پستalt وعنوان بذاره.یعنی یک متنی رو بدیم وهمون رو برای توضیح تمام عکس ها ی پست قرار بده؟
    ممنون از سایت خیلی خوبتون.

    • امیر نژند می گه:
      ۲۰:۵۲ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۶ فروردین ۹۶

      سلام
      بله
      میتونید از افزونه IMAGE ALT TAGER استفاده کنید

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!