Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن-بخش دوم

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن-بخش دوم

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن-بخش دوم

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن-بخش دوم

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن-بخش دوم

امروز قصد داریم راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن-بخش دوم را به شما معرفی کنیم. جهت مشاهده مقاله قبلی به راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن مراجعه کنید.

چه چیزی سرعت وب سایت شما را پایین می آورد؟

سرعت وب سایت خود را گزارش دهید چون به احتمال زیاد توصیه هایی برای بهبود وجود خواهد داشت. با این حال بسیاری از این نکته های فنی وجو دارد که درک آن برای مبتدیان سخت است.

با این حال درک کردن آنچه  که وب سایت شما را کند می کند، کلیدی برای بهبود عملکرد شما می باشد و تصمیم گیری طولانی مدت و دقیق را به همراه دارد.

دلایل اصلی که وب سایت وردپرس شما را کند می کند عبارتند از:

میزبانی وب: هنگامی که سرور میزبانی وب شما به درستی پیکربندی (تنظیم ) نشده باشد می تواند به سرعت وب سایت شما صدمه بزند.

پیکربندی (تنظیمات) وردپرس: اگر سایت وردپرس شما صفحات را cached (ذخیره در حافظه پنهان) نمی کند، بنابراین سرور شما بیش از حد لود خواهد شد به همین جهت ممکن است وب سایت شما کند شود و یا اینکه سقوط کند.

اندازه صفحه: به طور عمده تصاویر برای وب سایت شما بهینه سازی نشده اند.

پلاگین بد: اگر شما  از یک پلاگین با کدگذاری ضعیف استفاده می کنید، این به طور قابل توجهی می تواند سرعت وب سایت شما را کاهش دهد.

اسکریپت های خارجی (External scripts): اسکریپت های خارجی مانند تبلیغات، بارکننده های فونت و غیره می توانند تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد وب سایت شما داشته باشند.

حالا که متوجه شدید که چه چیزی وب سایت شما را کند می کند، اجازه دهید نگاهی به چگونگی سرعت بخشیدن به سایت وردپرس شما داشته باشیم.

اهمیت هاست خوب وردپرس:

سرور هاست وردپرس شما نقش مهمی را در عملکرد وب سایت شما ایفا می کند. یک ارائه دهنده هاست مشترک خوب مثل BlueHost یا Siteground تدابیر اضافی را برای بهینه سازی عملکرد سایت شما بوجود می آورد. با این حال، بر روی هاست شما، منابع سرور با بسیاری از مشترکین به اشتراک گذاشته می شود. این به این معنی است که اگر سایت همسایه شما تعداد زیادی ترافیک فراهم می کند، به نوبه ی خود می تواند تمام عملکرد سرور وب سایت شما را کند کند.

از سوی دیگر، با استفاده از یک سرور هاست وردپرس می توانید کارایی بهتری را در اجرای آن داشته باشید.

مدیریت هاست وردپرس ارائه دهنده ی پشتیبان گیری خودکار، به روز رسانی وردپرس به صورت خودکار و تنظیمات امنیتی پیشرفته تر برای محافظت از وب سایت شما هستند.

برای سرمایه گذاری هاست ورد پرس، توصیه می کنیم که از Pagely استفاده کنید زیرا آنها در کسب و کار بهتر عمل می کنند.

بالا بردن سرعت وردپرس در چند مرحله ساده:

ایجاد تغییرات در پیکربندی وب سایت شما می تواند یک فکر وحشتناک برای مبتدیان باشد. اما نگران نباشید. ما به هزاران نفر از کاربران وردپرس برای بهبود عملکرد وردپرس شما کمک کرده ایم. ما به شما نشان خواهیم داد که با چند کلیک کوچک (بدون برنامه نویسی مورد نیاز) به سایت ورد پرس خود سرعت ببخشید.

نصب یک پلاگین ذخیره در حافظه پنهان وردپرس:

صفحات وردپرس داینامیک (dynamic)هستند. به این معنی که آنها در هنگام اجرا ساخته می شوند با هر بار که کسی به دیدار یک پست یا صفحه در وب سایت شما می آید.

برای ساختن صفحات خود، وردپرس یک فرایند را برای پیدا کردن اطلاعات ضروری، قرار دادن همه آنها با هم و سپس نمایش آنها به کاربر خود را اجرا می کند

این فرایند چندین مراحل دارد که واقعا می تواند سرعت وب سایت را کاهش دهد، هنگامی که چند نفر از وب سایت شما در یک زمان بازدید می کنند.

پس توصیه می کنیم که هر سایت وردپرسی از یک پلاگین کش استفاده کند. Caching می تواند سایت ورد پرس شما را در هر نقطه ای از ۲x به ۵x سریعتر بسازد.

در اینجا چگونه کار می کند: به جای رفتن تمام مراحل ایجاد صفحه در هر زمان، پلاگین caching شما، یک کپی از صفحه را بعد از اولین لود ذخیره می کند و سپس نسخه ی ذخیره شده را پس از آن به هر کاربر ارائه می دهد.

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن-بخش دوم

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن-بخش دوم

همانطور که در گرافیک بالا می بینید، هنگامی که یک کاربر از سایت وردپرس شما دیدن می کند، که با استفاده از PHP ساخته شده است، سرور شما اطلاعات را از یک دیتابیس MySQL و فایل های PHP شما بازیابی می کند و سپس آنها را همه با هم به یک محتوای HTML تبدیل می کند و در اختیار کاربر قرار می دهد.

تعداد زیادی از پلاگین ای ذخیره قابل استفاده برای وردپرس وجود دارد اما توصیه می شود که از پلاگین ذخیره WP Super استفاده کنید.

در سایت ورس پرس خود راهنمای گام به گام را در مورد چگونگی نصب و راه اندازی WP Super Cache بررسی کنید. راه اندازی آن دشوار نیست اما بازدیدکنندگان شما متوجه تغییرات می شوند.

نکته: اگر شما از یک مدیریت هاست وردپرس استفاده می کنید، نیازی نیست که پلاگین خود را ذخیره پنهان (caching) کنید زیرا آنها این کار را انجام می دهند.

در مقاله ی بعدی به شما نحوه ی بهینه سازی تصاویر برای سرعت - بهینه سازی عملکرد وردپرس و … خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید

1,165 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!