Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

در آخرین قسمت از بخش آموزش نصب فروشگاه ساز ووکامرس برروی وردپرس به تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس خواهیم پرداخت جهت دسترسی به بخش های دیگر آموزش ووکامرس می توانید از لیست زیر اقدام نمایید.

تنظیمات حساب کاربری در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

نصب و فعالسازی درگاه بانک ملت ووکامرس

تنظیمات تسویه حساب افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات حمل و نقل افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات فعال سازی فروشگاه ساز ووکامرس

همانند بخش های دیگر برای ورود به پیکربندی ووکامرس کافی است از بخش پیشخوان وردپرس بر روی ووکامرس رفته سپس برروی پیکربندی رفته و روی آن کلیک نمایید.از تب بالایی بر روی ایمیل ها کلیک نمایید تا وارد تنظیمات ارسال ایمیل شوید شوید.در تصویر زیر می توانید مراحل دسترسی به آن را به صورت مرحله ای مشاهده نمایید.

تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

پس از ورود به صفحه ایمیل ها با بخش های مختلفی روبرو خواهید شد.هرکدام از این قسمت ها نشان دهنده پیغامی می باشد که با توجه به تراکنش انجام شده در وب سایت شما هم برای مدیر و هم برای کاربران و مشتریان ارسال می شود.ایمیل های ارسالی به شرح زیر می باشد.

سفارش جدید : هنگامی که در وب سایت خود سفارش جدید و یا همان خریدی انجام میگیرد این قسمت یک ایمیل برای مدیر وب سایت ارسال می نماید.

سفارش لفو شد :هنگامی که در وب سایت خود سفارش توسط مشتری لغو می شود. این قسمت یک ایمیل برای مدیر وب سایت ارسال می نماید.

سفارش انجام نشد: هنگامی که در وب سایت خود سفارش توسط مشتری انجام نشود. این قسمت یک ایمیل برای مدیر وب سایت ارسال می نماید.

این ۳ قسمت مربوط به مدیر وب سایت می باشد و گیرنده آن می تواند مدیر و یا پشتیبان وب سایت باشد برای تنظیم آن فقط کافی است برروی تنظیم کلیک نمایید تا وارد صفحه ی زیر شوید.از بخش گیرنده می توانید افرادی که می خواهید ایمیل دریافت کنند را مشخص کنید و همچنین موضوع و عنوان ایمیل را هم تغییر دهید.

تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

بخش سفارش در انتظار بررسی – پردازش درخواست خرید سفارش های تکمیل شده  -  سفارش برگشت خورده - صورتحساب مشتری - یادداشت مشتری - بازگردانی گذرواژه -  حساب کاربری جدید همگی مربوط به ایمیل هایی است که سیستم برای مشتری ارسال می نماید.

تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

تنظیمات ارسال ایمیل در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

پیکربندی ارسال ایمیل

در این قسمت می توانید تنظیمات مربوط به ارسال ایمیل به مشتری و مدیر را مشخص نمایید که با توجه به وب سایت خود می توانید نام ارسال کننده موضوع و متن پانوشت را مشخص نمایید. همچنین رنگ بندی و استایل ایمیل خود را هم از این بخش می توانید تغییر دهید.

آخرین قسمت از تنظیمات افزونه فروشگاه ساز ووکامرس هم به پایان رسید.در مقالات بعدی به معرفی قسمت های دیگر پرداخته و هم چنین آموزش ساخت و ایجاد محصول در فروشگاه ساز ووکامرس را برای شما به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت فروشگاهی خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس در خواست خود را ثبت کنید.

2,178 بازدید ۲ نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. محمد می گه:
    ۱۱:۴۱ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۲۵ خرداد ۹۹

    سلام
    در ووکامرس بخش ایمیل ها ، ایمیل مربوط به (صورتحساب مشتری / جزئیات سفارش ) برای من به صورت دستی تنظیم شده . یعنی تمام سفارش هایی که ثبت میشود باید به صورت دستی ایمیل آن را ارسال کنم . از چه طریق میتونم این قسمت رو خودکار کنم . یعنی هرسفارشی که ایجاد میشود به صورت خودکار ایمیل های ان به کاربر ارسال شود .

    • کاربر عصرآسیا می گه:
      ۱۶:۱۰ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۶ شهریور ۹۹

      می توانید با مشاوران روناک وب تماس بگیرید.
      شماره تماس : ۰۹۱۳۰۸۱۲۸۸۸
      ساعت تماس : ۹ صبح تا ۱۸ غروب (شنبه تا پنج شنبه)
      لطفا خارج از ساعات ذکر شده تماس نگیرید.

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!