Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » ساخت نوار دمو قالب وردپرس توسط افزونه Demo Bar

ساخت نوار دمو قالب وردپرس توسط افزونه Demo Bar

احتمالا در سایتهای خارجی و معمولا انگلیسی زبان فروش قالب وردپرس در بخش مشاهده پیش نمایش پوسته با نوار دمو قالب وردپرس مواجه شده اید، استفاده از دمو بار میتواند مزایایی مانند: نمایش لینک دانلود یا خرید پوسته، امکان مشاهده قالب وردپرس در ابعاد مختلف صفحه نمایش موبایل و تبلت برای آزمایش حالت واکنش گرایی توسط کاربران، قابلیت جستجو در سایت و … را داشته باشد. اگر شما نیز دارای سایت فروش پوسته هستید و برای کاربران امکان مشاهده دمو آنرا فراهم کرده اید میتوانید برای ساخت نوار دمو قالب وردپرس از افزونه Demo Bar استفاده کنید، به کمک این افزونه میتواند نواری زیبا متناسب با رنگبندی هر قالب بسازید و در بالاترین سطح مانیتور آنرا نمایش دهید. قابلیت دیگر افزونه امکان مشاهده و مخفی کردن نوار پیش نمایش توسط افکت زیبای جی کوئری می باشد.

ساخت نوار دمو قالب وردپرس توسط افزونه Demo Bar

افزونه ساخت نوار دمو قالب وردپرس

برای ایجاد پیش نمایش پوسته wordpress میتوان از چند روش استفاده کرد که در اینجا به اختصار به معرفی دو روش و توضیح هرکدام می پردازیم.
روش اول- نصب چند وردپرس در پوشه یا زیردامنه های مختلف: این روش راحت ترین راه برای ایجاد دمو از پوسته ها می باشد، در هر زیردامنه یا پوشه یک وردپرس نصب میکنیم و بعد قالب هایمان را بر روی هر کدام از انها نصب و تنظیم میکنم سپس متناسب با نحوه نمایش مطالب چند نوشته در وردپرس اضافه میکنیم تا سایت شکل خودش را بگیرد و قالب به خوبی نمایان شود. از مزایای این روش میتوان به سادگی اجرا و راه اندازی و از معایب آن زمانبر بودن نصب چندین ورد پرس، استفاده زیاد منابع در صورت افزایش قالبها و در نتیجه نیاز به هاست قدرتمند اشاره کرد.

روش دوم: استفاده از وردپرس شبکه یا چند کاربره: این روش درست شبیه به راه اندازی سیستم وبلاگدهی توسط وردپرس می باشد. پس از نصب و تنظیم وردپرس شبکه میتوان تمام پوسته ها را در یک وردپرس بارگذاری نمود و با راه اندازی وبلاگهای مختلف در هر وبلاگ یک قالب را انتخاب و تنظیم کرد. این روش نیز پیچیدگی کار با وردپرس شبکه را دارد.

پس از راه اندازی پیش نمایش پوسته ها برای ساخت نوار دمو قالب وردپرس نیاز به نصب و تنظیم افزونه Demo Bar می باشد. بعد از فعال کردن افزونه با مراجعه به تنظیمات آن گزینه هایی مانند: تعیین رنگ زمینه و لوگو سایت، قابلیت نمایش یا مخفی کردن ایکونهای ریسپانسیو در نوار، امکان اختصاص لینک خرید یا دانلود پوسته و … در دسترس می باشند. پس از انجام تنظیمات دلخواه با مراجعه به سایت شاهد نمایش دمو بار خواهید بود.

1,427 بازدید ۲ نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. علی می گه:
    ۰۸:۱۹ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۲۳ دی ۹۵

    من این افزونه رو نصب کردم و در قسمت شخصی سازی تنظیمات لازم رو هم انجام دادم ولی الان نوار نمایش داده میشه ولی وقتی قالب ها رو انتخاب می کنم قالب نمایش داده نمیشه و فقط قالبی که فعال هست نمای داده میشه آیا روش دیگری داره؟
    در قسمت add site چطوری باید وارد کنیم ؟
    http://s9.picofile.com/file/8282122718/11.png

    • امیر نژند می گه:
      ۲۲:۵۴ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۸ فروردین ۹۶

      شما باید ابتدا لینک های قالب ها رو آماده کنید و در قسمت اضافه کردن سایت به درستی وارد کنید
      به زودی آموزش اضافه کردن و کار کامل با این افزونه رو براتون میزارم

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!