Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » نرم افزار برنامه نویسی نوت پد پلاس پلاس Notepad++

نرم افزار برنامه نویسی نوت پد پلاس پلاس Notepad++

اگر به دنبال نرم افزاری کم حجم و حرفه ای هستید بدون شک نرم افزار برنامه نویسی نوت پد پلاس پلاس Notepad++ یکی از بهترین گزینه های ممکن است این نرم افزار طراحی سایت و برنامه نویسی از بسیاری از زبان های اسکریپت نویسی و کدنویسی ( بیش از ۵۰ زبان ) پشتیبانی می کند برخی از این زیان ها عبارتند از : php , asp , java , jquery , html , css , Htaccess و … هستند . از ویژگی های نوت پد پلاس پلاس می توان به متن باز و رایگان بودن آن اشاره کرد . جهت دانلود آخرین نسخه از نرم افزار برنامه نویسی نوت پد پلاس پلاس Notepad++ با ما همراه باشید .

نرم افزار برنامه نویسی نوت پد پلاس پلاس Notepad++

یکی از دلایل محبوبیت این برنامه میان طراحان سایت سادگی و راحتی کار با آن در کنار حجم کم می باشد بطوریکه بسیاری از نیازهای برنامه نویسان را رفع کرده و دیگر نیازی به نرم افزار دیگری برای انجام پروژه هایتان احساس نخواهید کرد . برنامه با زبان فارسی سازگاری دارد و از utf-8 پشتیبانی می کند از دیگر قابلیتهای آن امکان پرینت کدهای نوشته شده می باشد از آنجا که این نرم افزار رایگان می باشد براحتی با مراجعه به سایت سازنده برنامه در ادرس notepad-plus-plus.org همیشه می توان آخرین نسخه نرم افزار برنامه نویسی Notepad++ را دانلود کرد .

2,916 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!