Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » امکانات جدید وردپرس ورژن 4.7

امکانات جدید وردپرس ورژن ۴٫۷

امکانات جدید وردپرس ورژن ۴٫۷

وردپرس ۴٫۷ در ساعات پیش منتشر شد. این آخرین بروزرسانی بزرگ سال۲۰۱۶ می باشد که دارای امکانات جدیدی می باشد که در آن مشکلات و باگ ها برطرف شده است و امکانات آن بیشتر شده است. در این مقاله ما میخواهیم به معرفی امکانات جدید وردپرس ورژن ۴٫۷  که بعد از بروز رسانی وب سایت به این نسخه اضافه می شود را معرفی نماییم. حال که نسخه پایدار و رسمی این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند عرضه شده است، بد نیست در مورد امکانات جالب آن بیشتر بدانیم.

امکانات جدید وردپرس ورژن 4.7

امکانات جدید وردپرس ورژن ۴٫۷

وردپرس ورژن ۴٫۷ نسخه ی اصلی وردپرس می باشد که می توانید آن را از قسمت پیشخوان بروز رسانی نمایید.

نکته مهم: فراموش نکنید که قبل از بروزرسانی به نسخه ی جدید وردپرس حتما از وب سایت خود نسخه ی پشتیبانی تهیه کنید.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت وردپرس ورژن ۴٫۷ هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید

قالب جدید وردپرس دو هزار هفته Twenty Seventeen

قالب 2017 وردپرس ورژن 4.7

قالب ۲۰۱۷ وردپرس ورژن ۴٫۷

از آنجایی که وردپرس ۴٫۷ آخرین انتشار نسخه اصلی برای سال ۲۰۱۶ است بنابراین در آن شاهد رو نمایی از قالب جدیدی برای سال ۲۰۱۷ هستیم. قالب Twenty Seventeen با تمرکز اصلی بر روی ایجاد سایت های شرکتی و تجاری طراحی شده است. این در حالی است که در نسخه های قبلی، تمرکز اصلی قالب ها بر روی ایجاد وبلاگ های وردپرسی بود. این قالب برای سایت های وبلاگی هم مفید می باشد.

پشتیبانی از هدر های ویدئویی در وردپرس ۴٫۷

پشتیبانی از سربرگ های ویدئویی در وردپرس 4.7

پشتیبانی از سربرگ های ویدئویی در وردپرس ۴٫۷

وردپرس ۴٫۷ امکان پشتیبانی فایل های ویدئویی در بخش سربرگ در قالب را فراهم نموده است. خیلی از قالب های رایگان و غیر رایگان در حال حاضر به کاربران این امکان را می دهند تا ویدئوی تمام صفحه در آن ها قرار دهند. با استفاده از پشتیبانی از هدر های ویدئویی شما می توانید ویدئوی دلخواه خود را در هاست آپلود کرده و در سربرگ قالب به نمایش بگذارید و یا می توانید از ویدئوهای آپلود شده بر روی یوتیوب یا سایت های اشتراک ویدئو در این بخش استفاده کنید.

پیش نمایش PDF در وردپرس ۴٫۷

پیش نمایش PDF در وردپرس 4.7

پیش نمایش PDF در وردپرس ۴٫۷

در ورژن های قبلی وردپرس هنگام آپلود فایل PDF آیکن پرونده به شما نمایش داده می شود ولی در وردپرس ۴٫۷ به طور اتوماتیک برای فایل های PDF تصویر بند انگشتی شامل پیش نمایش فایل مربوطه آماده کرده و این تصویر را برای فایل مورد نظر به نمایش در خواهد آورد. این امکان از صفحه ی اول فایل PDF شما یک تصویر در هنگام بارگذاری تهیه نموده که این تصویر در سایز های مختلفی ذخیره می شود و در بخش پرونده های چند رسانه ای نمایش داده می شود.

اضافه شدن CSS سفارشی در نمایش زنده قالب

اضافه شدن CSS سفارشی در وردپرس 4.7

اضافه شدن CSS سفارشی در وردپرس ۴٫۷

برخی مواقع شما می خواهید خیلی سریع یک کد CSS را در وب سایت وردپرسی خود اضافه نمایید، قبلا شما باید این کد را در قالب و یا child theme قرار می دادید. وردپرس۴٫۷ این امکان را به شما می دهد که به صورت مستقیم CSS سفارشی خود را اضافه نموده و با استفاده از بخش سفارشی و مشاهده زنده سرعت کار خود را بیشتر نمایید. این CSS سفارشی در فالبی که شما درحال حاضر بر روی وب سایت خود فعال دارید اعمال می شود.

1,494 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!