Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » سایت خودتان را از نظر سرعت، قیمت، امنیت، کدهای استاندارد شده و … به راحتی تست کنید.

سایت خودتان را از نظر سرعت، قیمت، امنیت، کدهای استاندارد شده و … به راحتی تست کنید.

دوستان عزیز روناک وب سلام.

خیلی وقت ها پیش آمده است که بخواهید ببینید آیا سایت شما از نظر امنیت و سرعت به خوبی عمل میکند؟ و یا اینکه سئو سایت شما در کجاها دچار مشکل است تا آن را رفع کنید؟

گاهی وقت ها تصمیم دارید سایت خودتان را بفروشسد ولی از قیمت سایت خود خبری ندارید. خب در این پست ما برترین روش ها و درعین حال راحت ترین ها را برای شما دوستان عزیز میگوییم.

اگر شما برنامه بازاریابی مناسبی برای بازاریابی اینترنتی خود در کنار بازاریابی غیر آنلاین داشته باشید با طراحی یک وب سایت حرفه ای می توانید کوچکترین تجارت ها را در در چشم مخاطبین خود به بزرگترین برند های تجاری تبدیل نمایید. پس در این پست با گروه طراحی سایت روناک وب همرا باشید.

معرفی سایت های برتر در تست سایت:

وب سایت تست سرعت با  GTmetrix

سایت خودتان را از نظر سرعت، قیمت، امنیت، کدهای استاندارد شده و ... به راحتی تست کنید.

توسط این سایت می توانید از تمام ایراد هایی که باعث کندی در سایت شما شده اند اطلاع پیدا کنید و آن ها را رفع کنید، عکس های بهینه سازی شده مربوط به هرصفحه خود را دانلود کنید و سرعت سایت خود را به درصد با رنگ های سبز ، زرد و قرمز ببنید و نمودار تاریخچه بررسی وب سایت خود را نیز مشاهده فرمایید.

 

 وب سایت تست سرعت سایت و ترافیک با Load Impact

سایت خودتان را از نظر سرعت، قیمت، امنیت، کدهای استاندارد شده و ... به راحتی تست کنید.

 

loadimpact یک ابزار رایگان برای تست کارایی وب سایت می باشد ، این ابزار عملکرد وب سایت شما را با استفاده از ترافیک مانیتور می کند و از تمام نقاط جهان سایت را تست می کند و در یک نمودار زیبا گزارش می دهد.

وب سایت تست سئو با 

MAJESTICSEO.com

سایت خودتان را از نظر سرعت، قیمت، امنیت، کدهای استاندارد شده و ... به راحتی تست کنید.

این وب سایت دارای یک ابزار رایگان قدرتمند سئو می باشد که برای آنالیز بک لینک ها بسیار مفید و قابل توجه می باشد.

موتور جستجوی این سایت خلاصه ای از تمامی دامین های ارجاع شده و بک لینک های خارجی را به شما ارائه می دهد. ابزار تاریخچه بک لینک این سایت به شما امکان می دهد تا تعداد بک لینک ها را برای سایت خود مشخص و همچنین تغییر و تحول آنها را در طول زمان پیگیری کنید.

بنابراین می توان به راحتی ساخت لینک در وب سایت را مدیریت نمود. با عضویت در وب سایت می توان به اطلاعات و قابلیت های بیشتری دست پیدا کرد. با وارد نمودن آدرس وب سایت، اطلاعاتی جامع از لینک های ورودی و خروجی به وب سایت، تاریخ ایجاد، تغییر یا حذف این لینک ها و موارد بیشماری از این دست در اختیار کاربر قرار می گیرد.

اگر تاکنون در مورد محدودیت نمایش فقط ۵ لینک به وب سایت شما در Alexa عصبانی و ناراحت بودید، اکنون می توانید به طور کامل و با جزئیات فراوان و بدون محدودیت این اطلاعات را بدست آورید.

وب سایت تست کد های استاندارد با w3.org

وب سایت w3.org علاوه بر آموزش استاندارد های طراحی سایت برای شما ، سایت شما را هم آنالیز می کند و مشکلات موجود در کدنویسی سایتتان را ارائه می کند پس از مطالعه و یادگیری استاندارد های طراحی سایت شما می توانید از آدرس اینترنتی https://validator.w3.org می توانید کد نویسی سایتتان را تست نمایید و عیب و نقس سایتتان را بشناسید و برطرف نمایید.

با رفع مشکلات اشاره شده در این وب سایت اعتبار شما در بین موتور های جستجو افزایش خواهد یافت پس در اولین قدم برای رعایت استاندارد های طراحی سایت حتما به این سایت مراجعه کرده و سایتتان را تست نمایید .

وب سایت قیمت گذاری بر روی سایت با

WebsiteIsWorth.com

سایت خودتان را از نظر سرعت، قیمت، امنیت، کدهای استاندارد شده و ... به راحتی تست کنید.

تا به حال می‌دانستید میزان ارزش سایت خود به دلار چه قدر است؟ سرویس‌های مختلف زیادی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا روی سایت خود قیمتی را بگذارید. یکی از آنها WebsiteIsWorth.com است که کار قیمت گذاری آنی روی سایت شما را انجام می‌دهد.

انجام این کار معمولاً با استفاده از عوامل مختلف، از قبیل میزان بازدید، مقدار بازدید صفحات، رتبه سایت در گوگل و الکسا، میزان لینک‌های برگشتی (BackLink)، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و … صورت می‌گیرد. بالطبع هر چه قدر امتیاز هر کدام از این موارد بیشتر باشد، در نهایت میزان ارزش آن هم بیشتر می‌شود.

تست امنیت وب سایت با SUCURI

https://sitecheck.sucuri.net/

SUCURI یکی از معروفترین ابزارهای رایگان جهت اسکن وب‌سایت برای نرم‌افزارهای مخرب و مسائل امنیتی است.

شما می‌توانید به سرعت وب‌سایت‌تان را برای نرم‌افزارها مخرب، لیست سیاه و اسپم اسکن کنید. SUCURI از وب‌سایت شما در برار تهدید‌های آنلاین محافظت می‌کند، و روی انواع CMS‌های رایج مانند wordPress, Joomla, Magento, Drupal و phpPP و … کار می‌کند.

سایت خودتان را از نظر سرعت، قیمت، امنیت، کدهای استاندارد شده و ... به راحتی تست کنید.

 

1,530 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!