Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » دانلود قالب وردپرس سایت دانلود VertiMagazine فارسی

دانلود قالب وردپرس سایت دانلود VertiMagazine فارسی

اگر دارای سایت دانلود نرم افزار ، اندروید و یا دانلود موسیقی هستید و به دنبال قالب وردپرس فارسی سبک و دارای کدنویسی استاندارد و سئو بالا هستید پوسته VertiMagazine گزینه مناسبی برای شماست این قالب وردپرس با طراحی مینیمال و امکانات فوق العاده می تواند تا زمان طراحی قالب وردپرس اختصاصی نیازهایتان را رفع نماید و با توجه به استاندارد بودن و استفاده از html 5 و css 3 در کد نویسی آن از نظر سئو و بهینه بودن نیز در رتبه بالایی قرار دارد و می تواند به گرفتن رتبه های برتر در موتورهای جستجوگر مانند گوگل کمک بزرگی باشد. این پوسته به صورت رایگان در مخزن پوسته های وردپرس منتشر شده که توسط گروه روناک وب فارسی سازی  شده است. جهت معرفی امکانات و دانلود قالب وردپرس سایت دانلود VertiMagazine فارسی تا پایان مطلب همراه روناک وب باشید.

دانلود قالب وردپرس سایت دانلود VertiMagazine فارسی

دانلود قالب وردپرس سایت دانلود VertiMagazine

از امکانات این پوسته می توان به واکنشگرایی و سازگاری کامل با موبایل های هوشمند و تبلتها ، کدنویسی استاندارد و بهینه html 5 و css 3 ، کنترل پنل قدرتمند و انجام تنظیماتی مانند : آپلود عکس لوگو هدر و تصویر لوگو فوتر و وارد کردن آدرس شبکه های اجتماعی، شماره تلفن ، ایمیل و … ، دارای سیستم کنترلی که پس از فعال سازی پوسته با نمایش پیام هشدار از شما می خواهد تا افزونه های مورد نیاز برای عملکرد بهتر قالب را نصب و تنظیم نمایید ، امکان شخصی سازی از طریق بخش سفارشی سازی قالبهای وردپرس ، دارای بودن ۲ مکان برای نمایش فهرست دلخواه ، پشتیبانی کامل از ابزارک ها در ستون چپ و پانوشت قالب ، نمایش خلاصه مطلب به همراه تصویر شاخص در صفحه اصلی ، صفحه بندی خودکار مطالب و … اشاره کرد. این قالب وردپرس بیشتر مناسب سایتهایی با موضوعات دانلودی و یا خبری می باشد و با توجه به قابلیتهای آن انتخاب مناسبی برای اشخاصی است که به سادگی و زیبایی قالب وردپرس شان در کنار کدنویسی استاندارد و سئو بالا اهمیت می دهند. در صورت نیاز پس از مشاهده پیش نمایش یا دمو صفحه اصلی و ادامه مطلب دانلود قالب وردپرس سایت دانلود vertimagazine می توانید آنرا دریافت و استفاده نمایید.

پیش نمایش صفحه اصلیپیش نمایش ادامه مطلب

دانلود قالب با حجم ۵۰۸ کیلوبایت – رمز فایل فشرده : www.ronakweb.com

1,629 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!