Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » نمایش پیام در پیشخوان وردپرس توسط کد و افزونه وردپرس

نمایش پیام در پیشخوان وردپرس توسط کد و افزونه وردپرس

همینطور که قبلا گفتیم وردپرس امکان عضویت کاربران را دارا می باشد از این قابلیت می توان بهره های زیادی برد یکی از مزایای عضویت در وردپرس امکان استخدام نویسنده برای سایت است، برخی مواقع نیاز می شود تا با کاربران عضو شده و یا نویسندگان ارتباط برقرار کرد تا پیامی یا هشداری را به اطلاع آنان رساند یکی از روش های ارتباط با اعضاء وردپرس قابلیت نمایش پیام در پیشخوان وردپرس است تا کاربر بلافاصله پس از ورود به سایت با پیام هشدار روبرو شود و یا در صفحه ای از سایت پیام مربوطه نمایش داده شود برای این منظور می توان از کد و افزونه نمایش پیام در پیشخوان وردپرس استفاده کرد، جهت معرفی افزونه و  کد مربوطه همراه روناک وب باشید .

نمایش پیام در پیشخوان وردپرس توسط کد و افزونه وردپرس

افزونه نمایش پیام در پیشخوان وردپرس

اگر می خواهید امکانات بیشتری برای نمایش پیام و مدیریت بهتر آن داشته باشید می توانید از افزونه استفاده کنید، Admin User Messages افزونه ای حرفه ای جهت ارتباط و نمایش پیام بین مدیر و کاربران است یعنی سایر کاربران دسترسی لازم جهت برقراری ارتباط با یکدیگر را ندارند و تنها مدیر می تواند با کاربران ارتباط برقرار کند جهت استفاده از افزونه ابتدا باید چند صفحه برای گذاشتن کدهای افزونه ساخت هر کدی قابلیتی را در صفحه نمایش می دهد ( صفحه پیام های ارسالی ، صندوق ورودی و … ) سپس بعد از ورود به وردپرس می توانید با مراجعه به سایت به تبادل پیام بپردازید .
افزونه دیگری دقیقا با نام افزونه قبلی طراحی شده اما از نظر کاربرد و امکانات متفاوت است از قابلیتهای افزونه Admin User Message می توان به امکان انتخاب نوع پیام جهت رنگبندی آن ( پیام هشدار رنگ قرمز، پیام معمولی رنگ تیره ، پیام راهبردی رنگ سبز )، قابلیت لینک دار کردن متن پیام و استفاده از امکانات نگارشی مانند : راست چین، وسط چین، چپ چین کردن متن پیام و یا استفاده از نقل قول و …، یکی از مزایای کاربردی افزونه امکان تعیین نمایش پیام برای کاربران با دسترسی های متفاوت است یعنی می توان پیامی را به کاربران مشترک نشان داد و سایر کاربران ( مشترک ، مشارکت کننده ، ویرایشگر ) آنرا نبینند و آخرین قابلیت آن امکان فعال و یا غیرفعال کردن بستن پیام توسط کاربر است اگر نمی خواهید از افزونه استفاده کنید می توانید از کد زیر استفاده کنید.

کد نمایش پیام در پیشخوان وردپرس

با استفاده از کد زیر می توانید پیامی شبیه به تصویر همین مطلب در پیشخوان وردپرس نمایش دهید، برای این منظور کد زیر را در فایل functions.php قالبتان کپی کنید . با تغییر متن تابع showAdminMessages می توانید متن مورد نظر را نمایش دهید .

function showMessage($message, $errormsg = false){
if ($errormsg) { echo '<div id="message">'; }
else { echo '<div id="message">'; }
echo '<p><strong>' . $message . '</strong></p></div>'; }
function showAdminMessages(){
showMessage("سلام شما در روناک وب هستید . با تشکر رضا کیانوش مدیریت روناک وب.", true);
}
add_action('admin_notices', 'showAdminMessages');
1,705 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!