Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » چگونه آدرس ایمیل را در وردپرس لینک کنیم

چگونه آدرس ایمیل را در وردپرس لینک کنیم

چگونه آدرس ایمیل را در وردپرس لینک کنیم

چگونه آدرس ایمیل را در وردپرس لینک کنیم

چگونه آدرس ایمیل را در وردپرس لینک کنیم

در نظرات سایت روناک وب یکی از کاربران وب سایتمان پرسیدند چگونه آدرس ایمیل را در وردپرس لینک کنیم؟در این مقاله می خواهیم به شما آموزش لینک کردن نوشته و یا بخش های مختلف برای ارسال ایمیل را قرار دهیم.امیدواریم که مفید واقع شده باشد.

ایجاد لینک به آدرس ایمیل به کاربران اجازه می دهد تا ایمیل خود را با یک کلیک به شما ارسال کنند. و هنگامی که برروی لینک ارسال ایمیل کلیک نموده وارد نرم افزار ارسال ایمیل خود در سیستم شده و پس از آن به آسانی برای شما ایمیل ارسال کنند.

اضافه کردن لینک جهت ارسال ایمیل خیلی شبیه به لینک کردن مطالب در وردپرس می باشد و همانند آن می توانید ایمیل خود را در نوشته مورد نظر خود لینک کنید.

هنگامی که شما در بخش لینک کردن صفحات بخشی را به صفحه ی وب دیگر لینک می کنید طبیعتا به آن  //:http و یا //:https وارد می نمایید. به عنوان مثال http://www.example.com

 

لینک کردن نوشته به آدرس وب سایت

لینک کردن نوشته به آدرس وب سایت

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

به طور مشابه هنگامی که شما آدرس ایمیل را می خواهید به نوشته ی مورد نظر خود لینک نمایید شما نیاز دارید به جای عبارت http عبارت :mailto را قبل از آدرس مورد نظر خود وارد نمایید به عنوان مثال شما میخواهید به فردی ایمیل ارسال کنید و هنگامی که برروی عبارت مورد نظر کلیک شد صفحه ی ارسال ایمیل باز شود.می توانید از آدرس mailto:john@example.com در قسمت لینک وارد نمایید.

برای این کار کافی است متن مورد نظر خود را که میخواهید لینک شود را انتخاب نموده و کلید ترکیبی CTRL+K را برروی کیبورد خود وارد نمایید و یا از بخش بالای ویرایشگر برروی آیکن قرار دادن لینک کلیک نمایید.پس از کلیک نمودن برروی این بخش و یا استفاده از دکمه ی ترکیبی صفحه ای برای شما باز می شود که از شما آدرس لینک را دریافت خواهد نمود.لینک مورد نظر خود را در باکس قرار داده و سپس همانند تصویر زیر برروی آیکن کلیک نموده تا متن شما به آدرس مورد نظر شما لینک شود.

چگونه آدرس ایمیل را در وردپرس لینک کنیم

چگونه آدرس ایمیل را در وردپرس لینک کنیم

هم چنین می توانید آدرس ایمیل خود را به هر نوشته ی دیگر هم لینک نمایید.در تصویر زیر می توانید نحوه ی لینک کردن نوشته به آدرس ایمیل را مشاهده نمایید.

چگونه آدرس ایمیل را به نوشته لینک کنیم

چگونه آدرس ایمیل را به نوشته لینک کنیم

چگونه آدرس ایمیل خود را به صورت دستی در وردپرس لینک کنیم

اگر شما می خواهید در ابزارک ها و یا قالب خود آدرس ایمیل را لینک نمایید هنگامی که می توانید به صورت HTML تایپ نمایید با استفاده از دستور زیر می توانید این کار را انجام داده و در فرم های تماس خود بخش ارسال ایمیل را هم لینک نمایید.

<a href=”mailto:john@example.com”>Email Me</a>

لینک کردن آدرس ایمیل به صورت دستی

لینک کردن آدرس ایمیل به صورت دستی

2,030 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. حفاظ شاخ گوزنی می گه:
    ۱۱:۳۸ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۷ خرداد ۹۹

    ممتون کلی این مظلب برای من مفید بود

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!