Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » اسکریپت توابع وردپرس برای طراحی سایت با وردپرس

اسکریپت توابع وردپرس برای طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوای سایت و وبلاگ است که دارای طرفداران زیادی در کشور عزیزمان ایران می باشد و تعداد زیادی از کاربران و وبمستران ایرانی برای طراحی سایت و یا وبلاگشان از این cms محبوب استفاده می کنند ، اگر قصد طراحی قالب وردپرس را دارید برای برقراری ارتباط با وردپرس نیاز به داشتن توابع وردپرس و کدهای فراخوانی بخش های مختلف سایت مانند بخش جدیدترین مطالب ، تاریخ نوشته ها ، نویسنده مطلب و … از پایگاه داده را دارید . در این مطلب اسکریپت فارسی بخش codex وردپرس آماده شده که تمام توابع وردپرس را به همراه توضیحات فارسی هر تابع دارا می باشد و می توانید پس از نصب بر روی لوکال هاست و یا سرور سایت تان از انها براحتی استفاده کنید .

اسکریپت توابع وردپرس برای طراحی سایت با وردپرس

اسکریپت توابع وردپرس برای طراحی سایت با وردپرس

این اسکریپت برای وردپرس نسخه ۳ به بالا قابل استفاده می باشد هر تابع دارای مثالی برای درک بهتر نحوه فراخوانی کدهای php می باشد و محل استفاده از کد نیز توضیح داده شده است . شاید در برخی از سایتهای انگلیسی زبان این اسکریگت را با نام cheat sheet wordpress یا صفحه تقلب کدهای وردپرس نیز پیدا کنید .

این اسکریپت نیازی به پایگاه داده ندارد و تنها با کپی در پوشه www و یا htdocs نرم افزار xampp و یا wamp server می توانید از آن استفاده کنید .

دانلود اسکریپت با حجم ۱۸۰ کیلوبایت و لینک مستقیملینک کمکی

رمز فایل فشرده : www.ronakweb.com

در بخش زیر برخی از توابع وردپرس برای طراحی سایت قرار داده شده است که میتوانید آن هارا مشاهده نمایید.

 

 

2,322 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!