Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » کدنویسی قالب وردپرس سایت خدمات طراحی گرافیکی Bizimtarh

کدنویسی قالب وردپرس سایت خدمات طراحی گرافیکی Bizimtarh

دسته بندی:

وب سایت بیزیم طرح با مدیریت آقای هادی بهشتی یکی از برترین سایتهای ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی رابط کاربری و بنر تبلیغاتی متحرک با فرمت گیف gif می باشد. این وب سایت از بهمن ماه سال ۹۴ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده و آماده دریافت سفارشات طراحی گرافیکی بنر و psd قالب وردپرس یا سایر سیستم های مدیریت محتوا می باشد. گروه روناک وب وظیفه کدنویسی قالب وردپرس سایت خدمات طراحی گرافیکی Bizimtarh.ir را عهده دار بوده است. در مراحل تبدیل psd به قالب وردپرس، کدنویسی طوری انجام شده تا پوسته به صورت واکنش گرا و دارای سرعت بارگذاری بالا باشد همچنین اصول کد نویسی استاندارد html5 و css3 در آن رعایت شده تا از نظر سئو و بهینه سازی وردپرس نیز وب سایت در وضعیت بسیارخوبی قرار بگیرد، از امکانات دیگر پوسته می توان به پشتیبانی از پنل تنظیمات قدرتمند، امکان استفاده از ابزارک در بخشهای مختلف قالب، استفاده از اسلایدر لایه ای با انیمیشن های بسیار زیبا، بکارگیری افکتهای نمایشی جی کوئری و css و … اشاره کرد.

کدنویسی قالب وردپرس سایت خدمات طراحی گرافیکی

کدنویسی قالب وردپرس با سئو بالا

همینطور که بارها در مطالب گوناگون گفته ایم مهمترین مرحله طراحی قالب وردپرس کدنویسی یا تبدیل psd به html می باشد که در نهایت با بکارگیری توابع wordpress با آن سازگار میشود. در این مرحله بایستی نکات مربوط به معتبر بدون کدها که در اصلاح ولید نیز می گویند رعایت شود همچنین روش طراحی واکنش گرا که می تواند مدیاکوئری یا فریم ورک بوت استرپ باشد مشخص مورد استفاده قرار گیرد. در این پروژه برای responsive کردن قالب از مدیاکوئری سی اس اس و افزونه جی کوئری استفاده شده است. تصویر زیر وضعیت سرعت بارگذاری سایت طبق معیارهای جی تی متریکس gtmetrix را نمایش می دهد.

کد نویسی قالب وردپرس

مشاهده پیش نمایش قالب

1,305 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!