Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » قوانین خرید قالب وردپرس

قوانین خرید قالب وردپرس

از خدمات روناک وب امکان فروش قالب وردپرس استاندارد و کاملا بهینه که توسط گروه روناک وب طراحی شده می باشد که مدیران سایتهای وردپرسی می توانند جهت خرید قالب وردپرس مورد نیازشان اقدام به سفارش نمایند، در بخش قوانین خرید قالب وردپرس مواردی ذکر شده تا کاربران بتوانند با خیال راحت نسبت به خرید قالب مورد نظرشان اقدام کنند.

قوانین خرید قالب وردپرس

۱- خریدار حق فروش قالبهای طراحی شده توسط گروه روناک وب به سایر افراد را ندارد.
۲- خریدار حق حذف کپی رایت گروه روناک وب که به صورت پیوند نوفالو در فوتر و با عنوان طراحی قالب وردپرس : روناک وب می باشد را ندارد.
۳- امکان ویرایش و شخصی سازی قالبهای فروخته شده توسط گروه روناک وب در قبال دریافت هزینه صورت میسر می باشد.
۴- نصب وردپرس به عهده خریدار می باشد اما گروه روناک وب در صورت تمایل مشتری خدمات نصب و راه اندازی وردپرس را در قبال دریافت هزینه انجام می دهد.
۵- هزینه نصب و راه اندازی وردپرس به صورت ایمن به همراه نصب و فعال سازی قالب خریداری شده از روناک وب ۲۰ هزار تومان می باشد.
۶- گروه روناک وب متعهد می شود تمامی قالبهای فروخته شده توسط وب سایت روناک وب کاملا ایمن بوده و هیچ گونه باگ امنیتی نخواهند داشت.
۷- گروه روناک وب متعهد می شود قالبهای تجاری موجود در سایت ronakweb.com از نظر سئو و بهینه سازی ، کدنویسی استاندارد html5 ، معتبر بودن کدهای قالب در w3c و سرعت بارگذاری بهینه بوده و مشکلی نخواهند داشت.
۸-درگاه واسط پرداخت روناک وب سیستم پارس پال می باشد که تضمین کننده انتقال ایمن مبالغ می باشد.
ممکن است قوانین در اینده مورد ویرایش و یا تغییر قرار گیرند.

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!