Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » طراحی قالب وردپرس خراسان شمالی – پوسته وردپرس

طراحی قالب وردپرس خراسان شمالی – پوسته وردپرس

اگر وبمستری هستید که در استان خراسان شمالی سکونت دارید و سایت تان را با وردپرس راه اندازی کرده اید گروه روناک وب که در شهرستان شیروان از استان خراسان شمالی مستقر می باشد توانایی طراحی قالب وردپرس در سراسر ایران متناسب با نیازهای شما را دارا می باشد، طراحی پوسته وردپرس توسط گروه روناک وب به صورت کاملا استاندارد با کد نویسی html 5 به صورت ولید در w3 با قابلیت واکنشگرایی و سازگاری کامل با موبایل و تبلت ، سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو و گوگل با تعرفه ای مناسب از امکانات قالبهای طراحی شده توسط روناک وب می باشد.

طراحی قالب وردپرس خراسان شمالی - پوسته وردپرس

طراحی قالب وردپرس خراسان شمالی

استان خراسان شمالی دارای شهرستانهای شیروان ، بجنورد ، اسفراین ، فاروج ، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و … می باشد خوشبختانه با توجه به گسترش اینترنت در سطح استان شاهد فعالیت سایتهای بیشتری در موضوعات مختلف نسبت به ادوار گذشته در سطح استان هستیم خوشبختانه به دلیل بهینه بودن و سئو بالای سیستم مدیریت محتوای وردپرس اکثر این سایتها توسط این cms قدرتمند راه اندازی شده اند از اینرو گروه روناک وب آماده پذیرش سفارش طراحی پوسته وردپرس مورد نیاز این سایتها می باشد.

ابتدا از نمونه کارهای گروه روناک وب بازدید نمایید سپس از طریق فرم ارسال سفارش ، سفارش تان را ارسال نمایید تا پس از بررسی پاسخ به ایمیل تان ارسال شود.

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!