Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » نمایش تاریخچه فعالیت کاربران وردپرس Simple History

نمایش تاریخچه فعالیت کاربران وردپرس Simple History

اگر در انجمن ها فعالیت کرده باشید در قسمت پروفایل کاربران بخشی برای نمایش فعالیتهای اخیری که توسط کاربر صورت گرفته وجود دارد و معمولا تنها عنوان تاپیکی که کاربر در آن مشارکت داشته نمایش داده می شود، اگر می خواهید در وردپرس نیز چنین قابلیتی داشته باشید تا بتوانید فعالیت اخیر تمام کاربران و اعضاء وردپرس را در صفحه ای از سایت تان نمایش دهید می توانید از افزونه نمایش تاریخچه فعالیت کاربران وردپرس Simple History استفاده کنید. این افزونه توانایی نمایش فعالیت هایی مانند : ساعت و تاریخ ورود به وردپرس ، ایجاد یا به روز رسانی نوشته یا برگه ، نوشتن دیدگاه و یا تایید و حذف نظرات ارسال شده برای مطلب ، آپلود فایل و نمایش تصویر آپلود شده در رسانه وردپرس ، نمایش تلاشهایی که برای ورود به پیشخوان انجام شده و ناموفق بوده اند ، نمایش تغییرات ایجاد شده در پروفایل کاربر مانند بروز رسانی پروفایل یا افزودن و حذف فیلد خاص ، حذف و اضافه کردن ابزارک در محل های تعیین شده قالب وردپرس ، فعال یا غیرفعال کردن افزونه ، نمایش ویرایش هایی انجام شده در منو و دسته ها مثل افزودن و یا حذف دسته ، نمایش تغییرات ایجاد شده در هسته وردپرس اعمالی مانند تغییر پیوند یکتا و یا تغییر تنظیمات اصلی وردپرس ، امکان جستجو و فیلتر فعالیتها بر اساس برچسب و تعیین تاریخ و … را دارا می باشد. می توانید تاریخچه اخیر فعالیت کاربران وردپرس را در برگه ای از سایت نمایش دهید و یا از طریق پیشخوان وردپرس به مدیریت کاربران بپردازید. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود افزونه Simple History نمایش تاریخچه فعالیت کاربران وردپرس با روناک وب همراه باشید.

نمایش تاریخچه فعالیت کاربران وردپرس Simple History

تاریخچه فعالیت کاربران وردپرس

از دیگر امکانات افزونه فعالیت اخیر اعضاء وردپرس می توان به قابلیت نمایش اطلاعات و محل کاربر بر روی نقشه گوگل مپ از روی ip آن اشاره کرد برای این منظور تنها کافیست نشانگر موس را بر روی آدرس ای پی کاربر قرار دهید تا اطلاعاتی مانند : آدرس شبکه ، کشور و شهر کاربر از طریق api های سایت ipinfo.io نمایش داده شود.

صفحه افزونه در مخزن وردپرس

1,529 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!