Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه پست پیشتاز و پست سفارشی ووکامرس SafirCOD

افزونه پست پیشتاز و پست سفارشی ووکامرس SafirCOD

به طور پیشفرض افزونه فروشگاه ساز ووکامرس قابلیت ثبت سفارش برای ارسال از طریق سیستم پستی سفیر کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران را برای امکان انتخاب دو روش ارسال پست پیشتاز و پست سفارشی توسط خریدار یا مشتری را ندارد به همین دلیل با استفاده از افزونه پست پیشتاز و پست سفارشی ووکامرس SafirCOD می توان این قابلیت بسیار کاربردی را در ووکامرس ایجاد کرد برای اطلاع از قابلیتهای افزونه سفیر وردپرس با روناک وب همراه باشید.

افزونه پست پیشتاز و پست سفارشی ووکامرس SafirCOD

افزونه پست پیشتاز و پست سفارشی ووکامرس

با استفاده از این افزونه در هنگام طراحی قالب وردپرس می توان در زمان ثبت سفارش توسط خریدار، ابتدا موقعیت خریدار استان و شهر محل سکونت دریافت گردد و سپس هزینه‌ی ارسال کالا به دو روش پیشتاز و سفارشی از سیستم سفیر استعلام و به او نمایش داده شود. در صورت انتخاب هر یک از این دو روش پس از تکمیل شدن فرم مشخصات، سفارش به طور خودکار در پنل شرکت سفیر ثبت می‌گردد.
افزونه، هر چند ساعت یکبار وضعیت سفارش‌ها را از سفیر استعلام کرده و اطلاعات فروشگاه را بروز می‌کند، در نتیجه خریدار با کد رهگیری‌ که در انتهای خرید خود دریافت کرده در محیط فروشگاه شما می‌تواند وضعیت سفارش خود را پیگیری کند.

برخی از قابلیتهای افزونه پست پیشتاز و پست سفارشی ووکامرس عبارتند از:

۱- انتخاب استان و شهر به سبد خرید منتقل شد تا کاربر در ابتدای خرید خود، بتواند هزینه‌ی ارسال کالا را مشاهده کند.

۲- فیلدهای کشور ، استان و شهر از فرم خرید (یا همان فرم دریافت آدرس) حذف شدند.

۳- هزینه‌های ارسال کالا که از سیستم سفیر استعلام می‌شوند به مدت محدودی در دیتابیس ذخیره می‌گردد تا در صورت تکرار خرید، و یا انجام خرید مشابه نیازی به استعلام مجدد نباشد.

۴- در صورتی که به هر دلیلی وب سرویس شرکت سفیر امکان پاسخ‌گویی نداشته باشد سفارش با موفقیت در سایت ثبت می‌شود. در این مواقع مدیر سایت توسط ایمیلی آگاه می‌شود تا نسبت به ثبت دستی سفارش در پنل سفیر اقدام کند.

۵- هر ۲۴ ساعت یکبار وضعیت سفارش‌های تکمیل نشده از سیستم سفیر استعلام و بروز رسانی می‌شود. بنابراین خریدار با وارد کردن کد رهگیری در ابزارک رهگیری ووکامرس از آخرین وضعیت سفارش آگاه می‌گردد.

راهنمای نصب افزونه پست پیشتاز و پست سفارشی ووکامرس

برای دانستن چگونگی نصب افزونه سربرگ نصب Installation را در صفحه افزونه مطالعه کنید. همچنین فایل راهنمای نصب با فرمت PDF در بسته‌ی دانلودی در دسترس است، در این فایل مراحل تنظیم و راه‌اندازی افزونه به کمک تصاویری توضیح داده شده است.

صفحه افزونه سفیر در مخزن وردپرس

1,795 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!