Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » کد نمایش تعداد کل نوشته و برگه وردپرس تابع wp_count_posts

کد نمایش تعداد کل نوشته و برگه وردپرس تابع wp_count_posts

معمولا برای نمایش آمار تعداد کاربران و مطالب وردپرس از افزونه های آمار استفاده می شود اما می توان بدون استفاده از افزونه نیز تعدادی از آمارها را بدست آورد به عنوان مثال توسط تابع wp_count_posts می توان کد نمایش تعداد کل نوشته و پست های منتشر شده یا پیش نویس و یا تعداد برگه های منتشر شده یا پیش نویس وردپرس را ایجاد کرد در این مطلب از روناک وب قصد معرفی کد نمایش تعداد کل نوشته و برگه وردپرس تابع wp_count_posts را داریم تا بتوانید در طراحی قالب وردپرس از آنها استفاده کنیم پس تا پایان همراه روناک وب باشید.

کد نمایش تعداد کل نوشته و برگه وردپرس تابع wp_count_posts

کد نمایش تعداد کل نوشته برگه وردپرس

در وردپرس با استفاده از تابع wp_count_posts می توان تعداد نوشته ها و برگه ها را نمایش داد قطعه کدهای زیر هر کدام عددی را نمایش می دهند که مربوط به نوشته های منتشر شده ، تعداد مطالب پیش نویس و تعداد کل برگه ها هستند، می توانید در محل مورد نظر و به عنوان آمار کلی سایت قرار دهید.

<?php // کد نمایش تعداد مطالب منتشر شده $count = wp_count_posts('post'); $total_posts = $count->publish;
echo $total_posts ;
?>

<?php // کد نمایش تعداد پیش نویس مطالب $count_posts = wp_count_posts(); $draft_posts = $count_posts->draft;
echo $draft_posts;
?>

<?php // کد نمایش تعداد برگه ها $count_pages = wp_count_posts('page'); echo $count_pages; ?>

اگر نمی خواهید تعداد افراد آنلاین و بازدید روز را نمایش دهید و تنها قصد نمایش آمار کلی سایت را دارید می توانید به جای افزونه از کد استفاده کنید تا قالب وردپرس سبکتری داشته باشید که وابستگی آن به افزونه کمتر است.

1,618 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!