Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » طراحی قالب اختصاصی وردپرس یا استفاده از قالب رایگان وردپرس

طراحی قالب اختصاصی وردپرس یا استفاده از قالب رایگان وردپرس

اکثر وبمستران هنگامی که تصمیم بر راه اندازی سایت جدید می گیرند به دنبال یافتن پوسته رایگان و مناسب برای سایتشان می گردند و نمی خواهند در ابتدای راه طراحی قالب اختصاصی وردپرس انجام دهند اما آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که استفاده از قالب رایگان غیر استاندارد می تواند چه زیانهایی به سایت وارد کند شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا طراحی قالب اختصاصی وردپرس برای سایت تازه تاسیس مناسب است یا استفاده از قالب رایگان وردپرس ؟ در پاسخ به این سوال عوامل تاثیرگذار بر طراحی اختصاصی قالب وردپرس یا استفاده از قالبهای رایگان را بررسی می کنیم پس تا پایان همراه روناک وب باشید.

طراحی قالب اختصاصی وردپرس یا استفاده از قالب رایگان وردپرس

طراحی قالب اختصاصی وردپرس

همه وبمستران دوست دارند تا قالبی زیبا و اختصاصی داشته باشند اما به اشتباه این امر را به تاخیر می اندازند و اینگونه فکر می کنند که پس از رشد سایت قالب اختصاصی طراحی خواهیم کرد البته در اکثر موارد بالا بودن هزینه طراحی قالب وردپرس اختصاصی نیز دلیلی برای این امر می باشد به همین دلیل (متاسفانه) اکثر وبمستران به دنبال دانلود قالب وردپرسی می گردند که به طور اختصاصی برای سایت دیگری طراحی شده و توسط فردی ریپ و به طور رایگان برای دانلود قرار داده شده تا از آن در سایتشان استفاده کنند. اما عاملی که در قالبهای ریپ شده باید به ان توجه کرد عدم رعایت اصول کدنویسی استاندارد می باشد زیرا فرد ریپ کننده قالب را از طریق کدهای مورد نمایش سایت اصلی بازیابی می کند که این امر به دلیل وجود خطا چه در قالب اصلی و چه در هنگام ریپ کردن باعث بروز تعداد زیادی خطا در کدنویسی می شود و در نهایت پوسته ای کاملا غیر استاندارد از نظر سئو و کدنویسی برای دانلود عمومی قرار داده می شود.

اکثر وبمستران عواملی مانند : زمان بر بودن پروسه طراحی ، هزینه بالای طراحی قالب وردپرس ، پیدا نکردن طراحی مطمئن و … را عامل به تعویق انداختن استفاده از قالب اختصاصی می دانند اما راه حل چیست؟

خرید قالب وردپرس آماده

پیشنهاد ما استفاده از قالبهایی است که توسط طراحان ایرانی به صورت بهینه و استاندارد طراحی شده و با قیمتی ارزانتر از قالب اختصاصی برای فروش عمومی قرار گرفته اند، فروش قالب وردپرس به این شکل الاوه بر هزینه بسیار پایینتر از طراحی قالب اختصاصی وردپرس تمام مزایای پوسته های اختصاصی را نیز دارد که می تواند باعث پیشرفت زودتر سایتهای تازه تاسیس شود. اگر قصد خرید قالب وردپرس را دارید از فروشگاه قالب وردپرس روناک وب دیدن فرمایید.

1,930 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!