Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » ورود ایجکسی به پیشخوان وردپرس

ورود ایجکسی به پیشخوان وردپرس

جهت مدیریت سایت وردپرسی و یا استفاده از قابلیتهایی که برای اعضاء در نظر گرفته شده است باید وارد بخش مدیریت که به آن پیشخوان وردپرس می گویند شد برای ایجاد قابلیت عضویت و یا ورود ایجکسی به پیشخوان وردپرس می توان از افزونه قدرتمند Login With Ajax که با بادی پرس و وردپرس شبکه نیز سازگاری دارد استفاده کرد. با بکارگیری این افزونه وردپرس قدرتمند در هنگام طراحی قالب وردپرس می توان پوسته ای حرفه ای طراحی کرد، از ویژگی های آن می توان به امکان ریدایرکت و هدایت کاربر در هنگام ورود و یا خروج از وردپرس به آدرس مشخص و پشتیبانی از پروتکل ssl در سایتهایی که توسط این پروتکل محافظت می شوند اشاره کرد. بعد از نصب و فعال سازی با مراجعه به بخش تنظیمات افزونه می توانید آدرسهایی که قصد هدایت و ریدایرکت کاربر در هنگام ورود و یا خروج از سایت را دارد وارد کنید با این قابلیت می توانید کاربرانی که به تازگی عضو می شوند را به صفحه قوانین سایت و یا صفحه خوش آمدگویی هدایت کنید و یا در هنگام خروج پیامی را به آنها نشان دهید. جهت نمایش فرم عضویت از بخش ابزارکهای وردپرس ابزارک مربوط به ورود که دارای نام کاربری و رمز عبور است را در محل مورد نظر قرار دهید.

پیش از معرفی این افزونه در قالب خبری وردپرس امکانی مشابه وجو داشت که کاربر در پنجره لایت باکس فرم عضویت یا ورود را مشاهده می کرد و سایر مراحل را طی می کرد اما به کارگیری افزونه ورود ایجکسی به پیشخوان وردپرس همه چیز به صورت ajax خواهد بود و تمام مراحل عضویت و ورود بدون بارگذاری مجدد صفحه انجام می شود.
صفحه افزونه در مخزن وردپرس

ورود ایجکسی به پیشخوان وردپرس

1,379 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!