Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » قالب خبری وردپرس Gk magazine فارسی

قالب خبری وردپرس Gk magazine فارسی

وردپرس با دارا بودن امکانات فراوان محیطی را برای طراحی هر نوع سایتی فراهم کرده است اگر به دلیل سئو بالا و بهینه بودن وردپرس آنرا برای راه اندازی سایت خبری و مجله ای انتخاب کرده اید و فعلا قصد طراحی قالب وردپرس اختصاصی مطابق با سلیقه شخصی تان را ندارید اما نیاز به قالب خبری رایگان وردپرس دارید می توانید از قالب خبری وردپرس Gk magazine فارسی که توسط گروه روناک وب فارسی سازی و بهینه شده است استفاده نمایید، این پوسته با طراحی مدرن و دارا بودن امکانات بی نظیر می تواند نیاز سایتهای خبری و مجله ای و حتی تفریحی را مرتفع کند برای اطلاع از قابلیتها و دانلود قالب خبری وردپرس gk magazine با روناک وب همراه باشید.

قالب خبری وردپرس Gk magazine فارسی

امکانات قالب خبری وردپرس Gk magazine

این پوسته پیش از این برای سیستم مدیریت محتوای جوملا منتشر شده بود اما اکنون نسخه وردپرسی آن برای دانلود قرار داده شده است. به جرات می توان گفت هر نوع امکاناتی که مدنظر داشته باشید در این پوسته وجود دارد و یکی از کاملترین قالبهای وردپرسی می باشد که به رایگان منتشر شده است برخی از ویژگی های آن عبارتند از :

۱- فرم ورود و عضویت در وردپرس ایجکسی ajax : بخش ورود به وردپرس به صورت ایجکسی می باشد به طوریکه بعد از کلیک بر روی گزینه ورود یا عضویت در قالب پنجره ای به صورت لایت باکس باز می شود تا نام کاربری و رمز ورود را در فیلدهای مورد نیاز تایپ کرده و وارد پیشخوان وردپرس شوید. همچنین پس از ورود کاربر با پیام خوش آمدگویی روبرو می شود.

۲- برگه اختصاصی قالب خبری وردپرس : این قالب دارای چندین صفحه اختصاصی برای استفاده در بخش برگه ها می باشد برگه هایی مانند : عضویت و ورود به وردپرس ، صفحه برچسبها ، دسته بندی ، فرم تماس و … از برگه های پرکاربرد آن فرم تماس قالب می باشد که دیگر نیازی به طراحی صفحه تماس باما نخواهد بود و با ساخت برگه و انتخاب قالب برگه contact form می توانید از فرم تماس حرفه ای قالب استفاده نمایید.

۳- فهرست دلخواه و ابزارکهای قالب خبری وردپرس : این پوسته در جایگاه های مختلفی مانند : ستون کناری راست و چپ ، بالای نوشته ها ، پایین نوشته ها ، پانوشت ، نوار ابزار سمت چپ و … از ابزارک پشتیبانی با وجود چندین ابزارک اختصاصی می توانید پوسته ای حرفه ای ایجاد نمایید همچنین در دو موقعیت سرصفحه و پانوشت امکان استفاده از فهرست دلخواه وجود دارد.

۴- سیستم نصب افزونه های مورد نیاز : پس از فعال سازی قالب پیامی در پیشخوان نمایش داده می شود و از شما می خواهد تا افزونه هایی که برای کارکرد درست قالب مورد نیاز هستند را نصب و فعال کنید .

۵- کدنویسی استاندارد و واکنشگرایی : در طراحی قالب وردپرس خبری Gk magazine از کد نویسی استاندارد html 5 و css 3 در سبک فلت استفاده شده که این امر باعث سئو بالای قالب می باشد. سبک طراحی پوسته نیز فلت می باشد تا ظاهری مدرن را به سایت تان ببخشد.

۶- ادامه مطلب حرفه ای : در صفحه ادامه مطلب الاوه بر امکان اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی گوگل پلاس ، توئیتر و پینترست، امکان نمایش توضیحات نویسنده شبیه پایین همین مطلب قرار داده شده که می توانید از بخش کاربران در پیشخوان وردپرس با پر کردن مشخصات تان این بخش را در ادامه مطلب فعال کنید.

۷- پنل تنظیمات فوق العاده قدرتمند : از نقاط قوت این پوسته خبری وردپرس پنل فوق العاده قدرتمند تنظیمات قالب می باشد که تقریبا هر امکانی که به ذهن تان برسد را دارا می باشد از تنظیمات سئو مطالب ، انتخاب فونت سایت ، تنظیمات شبکه های اجتماعی و … گرفته تا نحوه چینش بخش های مختلف قالب توسط پنل تنظیمات امکان پذیر می باشد .
و …

اگر به دنبال قالب خبری وردپرس هستید پیشنهاد می کنیم این پوسته حرفه ای را یکبار در لوکال هاست مورد آزمایش قرار دهید و بخش های مختلف آنرا تنظیم نمایید تا به قدرت آن پی ببرید . پیس از این نیز در مطلبی از روناک وب قالب اندرویدی وردپرس Android  را معرفی کرده ایم که می توانید از آن نیز بازدید نمایید.

پیش نمایش صفحه اصلیپیش نمایش ادامه مطلب

دانلود با حجم ۱٫۱ مگابایت – رمز فایل فشرده : www.ronakweb.com

2,565 بازدید ۶ نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. حسین می گه:
    ۲۱:۳۸ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۲ تیر ۹۵

    سلام آقای کیانوش این پوسته با موبایل خوب نشون نمی ده

    • روناک وب می گه:
      ۲۳:۱۸ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۲ تیر ۹۵

      سلام، فکر نمیکنم مشکلی در نمایش پوسته وجود داشته باشه چون طراحی واکنش گرا داره البته ممکنه باتوجه به چیدمان بخشهایی که ایجاد میکنید مشکلاتی در حالت موبایل بوجود بیاد.

  2. حسین می گه:
    ۲۰:۲۸ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۳ تیر ۹۵

    سلامی دوباره خدمت داداش گلم
    لطفا یه قالب برای شرکت ما معرفی می کنید که استاندارد باشه و زود سایت بیاد بالا
    مچکرم

    • روناک وب می گه:
      ۲۲:۵۲ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۳ تیر ۹۵

      سلام، توی بخش قالب وردپرس چندین پوسته شرکتی معرفی کردیم که میتونید از اونها استفاده کنید. موفق باشید

  3. بازتاب: قالب خبری جوملا فارسی رایگان | فارس نتورک

  4. بازتاب: طراحی قالب خبری | فارس نتورک

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!