Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » قالب وردپرس perkins فارسی مناسب سایتهای تفریحی و خبری

قالب وردپرس perkins فارسی مناسب سایتهای تفریحی و خبری

پوسته یا قالب وردپرس استاندارد نقش مهمی در پیشرفت سایت های وردپرسی دارید چرا که با کدنویسی استاندارد و سئو بالا قالب می توان زودتر به رتبه های بالا در موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل دست یافت. از قالبهای استاندارد وردپرس می توان قالب وردپرس perkins فارسی مناسب سایتهای تفریحی و خبری است نام برد این پوسته با نمایش مطالب در ساختاری زیبا و امکانات جالب توجه اش می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سایتهایی که در موضوعات خبری ، تفریحی ، دانلودی ، وبلاگ شخصی و … هستند باشد جهت دانلود قالب وردپرس perkins فارسی از روناک وب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

قالب وردپرس perkins فارسی مناسب سایتهای تفریحی و خبری

قالب وردپرس perkins فارسی

از ویژگی های این پوسته وردپرس می توان به امکان ویرایش و انجام تنظیمات اختصاصی از قبیل قرار دادن تصویر و یا رنگ زمینه ، وارد کردن آدرس شبکه های اجتماعی ، تعیین رنگ لینک و نوشته های سایت ، انتخاب لوگو ، ویرایش عنوان و توضیحات وردپرس و … را نام برد. طراحی قالب به صورت واکنشگرا بوده و در موبایل و تبلت سایت به صورت صحیح نمایش داده می شود. نحوه چیدمان مطالب به این صورت است که دو مطلب نخست با تصویر شاخص بزرگ در ابتدا و سپس سایر مطالب با تصویر شاخص کوچکتر در ادامه نمایش داده می شوند در ستون کناری نیز می توان از طریق ابزارکها بخش های مورد نظر را به نمایش گذاشت، پانوشت یا footer پوسته نیز در سه ردیف از ابزارک پشتیبانی می کند، از طریق فهرست ها می توان سه ردیف فهرست تعریف شده در قالب وردپرس را تنظیم کرد. همین ویژگی ها و نحوه نمایش مطالب باعث شده تا قالب برای استفاده در سایتهای خبری ، تفریحی و دانلودی بسیار مناسب باشد .

پیش نمایشها با تنظیمات شخصی در رنگ زمینه و سایر قسمتها هستند.

پیش نمایش صفحه اصلی – پیش نمایش ادامه مطلب

دانلود قالب با حجم ۱٫۱۳ مگابایت – رمز فایل فشرده : www.ronakweb.com

1,871 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!