Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه بایگانی ایجکسی وردپرس jQuery Archive List – آرشیو آژاکس ajax

افزونه بایگانی ایجکسی وردپرس jQuery Archive List – آرشیو آژاکس ajax

با استفاده از جی کوئری و ایجکس ajax یا آژاکس در طراحی قالب وردپرس و سایت می توان افکتهای جالبی ایجاد کرد همینطور که می دانید وردپرس مطالب را به صورت هفتگی ، ماهانه و سالانه بایگانی می کند، جهت نمایش بایگانی مطالب می توان از بخش ابزارکهای پیشخوان وردپرس با انتخاب ابزارک بایگانی مطالب و کشیدن و رهاکردن ابزارک در محل مورد نظر آرشیو پستهای سایت را نمایش داد حال می توان بایگانی پیشفرض وردپرس را جذاب و کاربردی تر کرد برای این منظور می توان از افزونه بایگانی ایجکسی وردپرس jQuery Archive List – آرشیو آژاکس ajax استفاده کرد برای مشاهده قابلیتهای افزونه تا پایان همراه روناک وب باشید.

افزونه بایگانی ایجکسی وردپرس jQuery Archive List - آرشیو آژاکس ajax

بایگانی ایجکسی وردپرس

افزونه jQuery Archive List Widget قابلیت نمایش آرشیو مطالب به صورت آژاکس در بخش ابزارکهای وردپرس و یا مطالب را دارا می باشد این افزونه از کتابخانه جی کوئری برای ایجاد قابلیت ایجکس استفاده می کند، برخی از ویژگی های افزونه عبارتند از:

  • سازگار با مرورگرهای مختلف
  • قابلیت انتخاب آیکون لیست
  • نمایش لیست درختی بایگانی
  • امکان انتخاب فرمت تاریخ برای نمایش بایگانی
  • امکان فیلتر کردن بایگانی
  • قابلیت عدم نمایش مطالب دسته خاص در بایگانی
  • پشتیبانی از کد کوتاه [jQuery Archive List]
  • کدنویسی استاندارد html5
  • و …

صفحه افزونه در مخزن وردپرس

پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به ابزارکها و یا کد کوتاه می توانید از بایگانی درختی ایجکسی در قالب وردپرس تان استفاده نمایید. یکی از افزونه های جالب وردپرس پلاگین Reaction می باشد که با استفاده از آن می توانید عکس العمل و نظر کاربران درباره نوشته را نمایش دهید پیش از این در روناک وب با مطلبی به عنوان عکس العمل نسبت به مطلب در وردپرس این افزونه را معرفی کردیم که می توانید الاوه بر بایگانی آژاکسی از آن نیز در سایت تان استفاده نمایید.

1,529 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!