Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزودن تصویر به دسته بندی وردپرس Categories Images

افزودن تصویر به دسته بندی وردپرس Categories Images

دسته بندی وردپرس به طور پیشفرض دارای نام و توضیحات دسته می باشد این بخش با دارا بودن عکس یا تصویر شاخص می تواند کاربردی تر شود به عنوان مثال در یکی از پروژه های طراحی قالب وردپرس روناک وب که مربوط به سایت موسیقی بود مدیر سایت قصد داشت بتواند در بایگانی خواننده مورد نظر تصویر و توضیحاتی از خواننده را نمایش دهد برای نمایش نام دسته و توضیحات مشکلی نیست و می توان با استفاده از توابع وردپرس این موارد را نمایش داد اما برای تصویر دسته بندی باید روش دیگری را انتخاب کرد و آن نیز افزودن تصویر به دسته بندی وردپرس با استفاده از افزونه Categories Images می باشد جهت معرفی و نحوه استفاده از افزونه با روناک وب همراه باشید.

افزودن تصویر به دسته بندی وردپرس Categories Images

افزودن تصویر به دسته بندی وردپرس

جهت پوشاندن ضعف عدم وجود قابلیت انتخاب تصویر برای دسته بندی یا دسته دلخواه taxonomy در وردپرس و می توان از افزونه Categories Images استفاده کرد ، پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به بخش تنظیمات و سپس انتخاب برگه تنظیمات افزونه می توانید تنظیمات مدنظرتان را انجام دهید خوشبختانه ! تنظیمات زیادی در دسترس نیست، می توانید بخشی را از بین دسته و برچسب که نمی خواهید دارای تصویر باشد انتخاب کنید .
با مراجعه به صفحه افزونه در مخزن وردپرس می توانید کدهای مورد نیاز جهت نمایش تصویر دسته در قالب را مشاهده و در محل مورد نظر از پوسته کپی کنید افزونه دو قطعه کد در اختیارتان قرار می دهد یکی برای نمایش آدرس تصویر آپلود شده و دیگری برای استفاده مستقیم از تصویر ، می توانید کدها را در صفحه category.php ، archive.php و یا single.php مورد استفاده قرار دهید. برای نمایش نام دسته بندی می توانید با مراجعه به مطلب نمایش نام دسته وردپرس در خارج از حلقه وردپرس از کد معرفی شده استفاده نمایید.

2,213 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!