Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » عکس العمل نسبت به مطلب در وردپرس Reaction Buttons

عکس العمل نسبت به مطلب در وردپرس Reaction Buttons

وردپرس با دارا بودن قابلیتهای تعاملی زیادی مانند بخش دیدگاه ها، افزونه های لایک و پسندیدن مطالب و … امکان طراحی سایتی پویا با قابلیت تعامل بالا با کاربر و بازدیدکننده را دارا می باشد یکی از قابلیتهای جالبی که برای وردپرس ایجاد شده امکان افزودن نظرسنجی در انتهای هر مطلب با این عنوان که نظرتان راجع به مطلب فوق چیست و یا پرسیدن عکس العمل نسبت به مطلب منتشر شده به این معنی که با قرار دادن شکلک و یا نام حالت روحی مورد نظر ( خوشحال ، ناراحت ، غمگین و … ) به جای ایتم های سوال نظرسنجی ، بازدید کننده می تواند پس از مطالعه نوشته یکی از آنها را انتخاب کند برای ایجاد قابلیت نظرسنجی در انتهای هر نوشته وردپرس و یا ایجاد قابلیت عکس العمل نسبت به مطلب بازدید شده در وردپرس می توان از افزونه Reaction Buttons استفاده کرد. جهت مطالعه امکانات و قابلیتهای افزونه با روناک وب همراه باشید.

عکس العمل نسبت به مطلب در وردپرس Reaction Buttons

افزونه وردپرس عکس العمل نسبت به مطلب و یا نظرسنجی

Reaction Buttons افزونه ای کاربردی برای ایجاد قابلیت نظرسنجی از کاربران در مورد مطلب و یا ایجاد قابلیت انتخاب عکس العمل کاربر بعد از خواندن نوشته می باشد البته امکان نظرسنجی براحتی و تنها با نسب افزونه ایجاد می شود و در صورتیکه می خواهید از افزونه برای قابلیت عکس العمل استفاده کنید باید تغییراتی در ان ایجاد کنید و با استفاده از css متون و شکلکهای مورد نظر را به گزینه های خروجی افزونه اضافه کنید. برخی از ویژگی های افزونه عبارتند از :

  • قابلیت مشاهده امار کلیک کاربران
  • قابلیت نمایش آمار به صورت نمودار در ادامه مطلب
  • امکان نمایش درصد کلیک کاربران
  • قابلیت نمایش بیشترین گزینه مورد استفاده توسط کاربران در ابزارک و یا قالب وردپرس
  • امکان تغییر شیوه نامه css و یا متن گزینه ها
  • و …

با مراجعه به صفحه installation افزونه در مخزن وردپرس می توانید توضیحات مربوط به تغییر در افزونه و یا استفاده از امکانات ان در قالب وردپرس را مشاهده نمایید. اگر از علاقه مندان به اینگونه قابلیتها هستید می توانید از افزونه لایک وردپرس شبیه به دکمه لایک فیسبوک در سایت تان نیز استفاده نمایید .

صفحه افزونه در مخزن وردپرس

1,192 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!