Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه اسکرول بار وردپرس Scrollbar Designer

افزونه اسکرول بار وردپرس Scrollbar Designer

اسکرول بار پیشفرض تمام مرورگها تقریبا حالت یکسانی دارد که البته وظیفه اش را به خوبی انجام می دهد اما اگر می خواهید حالت اسکرول شدن را عوض کنید و از اسکرول باری زیبا با افکت های متفاوت بهره مند شوید می توانید از روشهایی مانند : استفاده از افزونه جی کوئری اسکرول و یا استفاده از افزونه اسکرول بار وردپرس ، در هر دو روش از جی کوئری و css برای ایجاد اسکرول استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم امکانات و نحوه استفاده از افزونه اسکرول بار وردپرس Scrollbar Designer را معرفی نماییم پس تا پایان همراه روناک وب باشید.

افزونه اسکرول بار وردپرس Scrollbar Designer

افزونه اسکرول بار وردپرس

Scrollbar Designer پلاگینی قدرتمند و محبوب بین طرفدارن نوار اسکرول زیبا می باشد که می توان از آن برای ایجاد اسکرول های زیبا و حرفه ای در وردپرس استفاده کرد از امکانات افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نصب سریع و راحت بدون نیاز به تغییر در کدهای قالب وردپرس
  • امکان تعیین بی نهایت رنگ برای اسکرول
  • تعیین اندازه برای طول و عرض اسکرول
  • تعیین سرعت پیمایش صفحه
  • قابلیت مخفی شدن اسکرول در حالت بدون حرکت
  • طراحی واکنشگرا و سازگار با موبایل و تبلت
  • و …

پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به تنظیمات آن می توانید شخصی سازی های مورد نیاز را انجام دهید. اصول کار افزونه بر پایه پلاگین jquery است، حجم افزونه بسیار سبک بوده و تاثیر چندانی بر سرعت بارگذاری سایت ندارد.

صفحه افزونه در مخزن وردپرس

1,433 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!