Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » دانلود قالب مجله ای وردپرس فارسی Social Magazine

دانلود قالب مجله ای وردپرس فارسی Social Magazine

قالب مجله ای وردپرس Social Magazine یکی از قالبهای رایگانی می باشد که در مخزن پوسته های وردپرس منتشر شده است این قالب با دارا بودن امکانات جالب توجه و برخوردی از طراحی در سبک مجله ای می تواند در سایتهایی با موضوعات خبری ، مجله ای ، تفریحی و یا اخبار فناوری اطلاعات it مورد استفاده قرار گیرد اگر به دنبال قالب وردپرس سبک ، دارای کدنویسی استاندارد html5 و سئو بالا هستید با دانلود قالب مجله ای وردپرس فارسی Social Magazine می توانید از ان استفاده کنید. جهت معرفی ویژگی ها و دانلود قالب در ادامه با روناک وب همراه باشید.

دانلود قالب مجله ای وردپرس فارسی Social Magazine

قالب مجله ای وردپرس فارسی

در طراحی این پوسته از فریمورک بوت استرپ استفاده شده که باعث واکنشگرایی و سازگاری قالب با موبایل و تبلت می شود و هیچ مشکلی در نمایش سایت بوجود نمی آید، اگر از علاقه مندان طراحی مینیمال هستید این پوسته دارای طراحی بسیار ساده و روان می باشد از دیگر مزایای پوسته استفاده از پنل تنظیمات قدرتمند برای افزودن شبکه های اجتماعی به قالب است همچنین پوسته در چندین محل از جمله ستون کناری و پانوشت یا فوتر سایت از ابزارک پشتیبانی می کند و می توانید براحتی بلوک های مورد نظر را در این قسمتها قرار دهید، از نظر سئو و کدنویسی نیز قالب مجله ای وردپرس فارسی Social Magazine استانداردهای w3c در آن رعایت شده و کاملا ولید می باشد. اگر سرعت بارگذاری بالا برایتان از اهمیت ویژه ای برخورد است این پوسته یکی از سریعترین قالبهای وردپرس خبری و مجله ای می باشد . اگر در حال حاضر امکان طراحی قالب وردپرس اختصاصی خبری برایتان میسر نیست می توانید با بکارگیری این پوسته تا حد زیادی نیازهایتان را برطرف نمایید در صورت تمایل به طراحی اختصاصی پوسته وردپرس می توانید از طریق فرم ارسال سفارش با گروه روناک وب تماس بگیرید.

دانلود پوسته با حجم ۶۷۳ کیلوبایت

رمز فایل فشرده : www.ronakweb.com

1,509 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!