Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزودن مطالب به لیست مورد علاقه وردپرس WP Favorite Posts

افزودن مطالب به لیست مورد علاقه وردپرس WP Favorite Posts

در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی امکانی به نام افزودن به لیست مورد علاقه وجود دارد که کاربر با کلیک بر روی آیکونی که عموما به شکل قلب است می تواند محصول یا در واقع مطلب را به لیست مطالب مورد علاقه و محبوب یا برگزیده خود اضافه کند اگر می خواهید در وردپرس نیز چنین قابلیتی را داشته باشید می توان با استفاده از افزونه های کاربردی وردپرس در طراحی قالب وردپرس جهت ایجاد قابلیت افزودن مطالب به لیست مورد علاقه وردپرس استفاده کرد نام این افزونه WP Favorite Posts می باشد جهت مطالعه قابلیتها و آموزش نحوه استفاده از افزونه با روناک وب همراه باشید.

افزودن مطالب به لیست مورد علاقه وردپرس WP Favorite Posts

لیست مورد علاقه وردپرس با افزونه WP Favorite Posts

این افزونه با استفاده از کوکی ها مطالبی را که با کلیک بر روی دکمه ای در مطالب وردپرس به لیست نوشته های مورد علاقه افزوده اید در برگه و یا ابزارک قالب وردپرس نمایش می دهد ، برخی از قابلیتهای افزونه عبارتند از :

  • امکان ایجاد لیست مورد علاقه نوشته فقط برای کاربران وارد شده به وردپرس
  • امکان انتخاب تصویر و ایکون از بین تصاویر قلب ، ستاره و یا اپلود عکس مورد نظر
  • امکان نمایش لیست مورد علاقه در ابزارک وردپرس
  • قابلیت شمارش تعداد مطالب افزوده شده به لیست
  • نمایش نوشته های مورد علاقه در ابزارک به صورت ajax
  • قابلیت تعیین پیام های افزودن مطلب ، حذف مطلب، خالی بودن لیست و …
  • امکان انتخاب بارگذاری فایلهای css و js افزونه
  • و …

با استفاده از کد زیر می توانید دکمه فزودن نوشته ها به لیست مورد علاقه وردپرس را در قالب وردپرس تان نمایش دهید و با کپی کردن کد میانبر {{wp-favorite-posts}} در برگه ای که برای نمایش لیست مطالب ساخته اید لینک مطالب را به نمایش بگذارید.

<?php if (function_exists('wpfp_link')) { wpfp_link(); } ?>

برای دانلود افزونه به صفحه افزونه در مخزن وردپرس مراجعه کنید.

1,260 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!