Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه هشدار مسدود کردن تبلیغات سایت Adblock Notify

افزونه هشدار مسدود کردن تبلیغات سایت Adblock Notify

مدتی است که افزونه هایی برای مرورگر موزیلا و کروم ( addons extensions ) جهت مسدود کردن تبلیغات سایت و عدم نمایش آنها به کاربران ایجاد شده است این افزونه ها با استفاده از الگوریتمی خاص مانع به نمایش گذاشته شدن تبلیغات بنری و سایر تبلیغات می شوند باتوجه به این اصل مهم که تبلیغات و کسب درآمد از اینترنت هدف بسیاری از سایتها می باشد این موضوع می تواند نگرانی مدیران سایتها را فراهم کند. در این مطلب قصد معرفی افزونه وردپرس Adblock Notify by b*web را داریم که افزونه تبلیغات Adblock مرورگر موزیلا و کروم و احتمالا سایر مرورگرهای مطرح را شناسایی می کند و پیام هشداری به بازدیدکننده نمایش می دهد و با استفاده از تکنیکهایی خاص باعث افزایش درآمد حاصل از تبلیغات می شود پس تا پایان جلوگیری از مسدود کردن تبلیغات سایت همراه روناک وب باشید.

افزونه هشدار مسدود کردن تبلیغات سایت Adblock Notify

افزونه وردپرس هشدار مسدود کردن تبلیغات سایت

افزونه مورد نظر با دارا بودن امکانات فراوان می تواند کاربرانی که از addons یا extensions مسدودکننده تبلیغات در مرورگرشان استفاده می کننده را شناسایی کند. برخی از ویژگی های افزونه عبارتند از :

  • انتخاب نام های تصادفی برای جلوگیری از مسدود کردن تبلیغات
  • نمایش پیام در لایت باکس به کاربران مسدود کننده تبلیغات
  • جایگزینی تبلیغات مسدود شده توسط پیام های سفارشی
  • انتخاب یکی از سه گزینه در دسترس برای نمایش به کاربر
  • کمک به افزایش درآمد از تبلیغات با رویکردی منفعل
  • طراحی واکنشگرا و سازگار با موبایل و تبلت
  • کاملا یکپارچه و متحد جهت استفاده در طراحی قالب وردپرس
  • کاربرپسند و زیبا
  • تنظیمات مختلف جهت طراحی پیامی زیبا
  • حذف تنظیمات ذخیره شده پس از حذف افزونه از وردپرس
  • و ..

ایا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا باید کار به جایی برسد که مرورگهای مطرحی همچون موزیلا فایرفاکس و کروم با انتشار افزونه و حتی طراحی مرورگرهایی برای سیستم عامل های اندروید و ios مانع نمایش تبلیغات شوند ؟ بدون شک مشکل از وبمستران عزیز است، اگر به جایی نمایش چندین بنر تبلیغاتی در سایت از تبلیغات هدفمند استفاده می کردیم دیگر چنین افزونه هایی نیاز نبود به طور مثال گوگل نیز تبلیغاتی را به کاربران نمایش می دهد ایا گوگل نمی توانست در صفحه نتایج جستجو به جای نمایش چند لینک تبلیغاتی تعداد بیشتری تبلیغات نمایش می داد ؟

صفحه افزونه در مخزن وردپرس

1,274 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!