Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » طراحی قالب وردپرس شرکتی Company wp themes

طراحی قالب وردپرس شرکتی Company wp themes

دسته بندی:

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد خرید محصول و یا دریافت خدماتی را داشته باشید در نتیجه برای رفع نیازتان با مراجعه به موتورهای جستجو ( عموما گوگل ) در صدد یافتن سایت شرکت مورد نظر بر می آیید در این میان ممکن است سایتهایی که در نتیجه جستجو لیست می شوند مربوط به شرکت مورد نظر نباشند و یا از چنان طراحی ابتدایی برخوردار باشند که حسی را بوجود آورد که این سایت نمی تواند نیاز شما را رفع کند، اگر دارای شرکتی هستید که سایتش با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی شده و قصد طراحی قالب وردپرس شرکتی دارید تا بتوانید با ارائه رابط کاربری زیبا، چینش مناسب بلوک های مورد نیاز، رعایت استانداردهای سئو و … کاربران و مشتریان بیشتری بدست آورید باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا پوسته وردپرس طراحی شده جوابگوی نیاز شرکت باشد در این مطلب قصد داریم برخی امکانات که بیشتر برای سایت و قالب شرکتی وردپرس مورد نیاز است را معرفی نماییم پس تا پایان همراه ما باشید.

طراحی قالب وردپرس شرکتی Company wp themes

رابط کاربری در طراحی قالب وردپرس شرکتی

رابط کاربری یا ظاهر سایت همان بخشی است کابر با آن در ارتباط است ، این بخش در طراحی سایت و پوسته وردپرس در هر موضوعی اهمیت خودش را دارد ولی وقتی بحث راجع به طراحی قالب شرکتی باشد اهمیت این بخش دوچندان می شود. رابط کاربری در سایتهای شرکتی باید طوری طراحی شود که نیاز مشتری را هدف قرار دهد و اولویت کار نمایش محصول یا خدمات شرکت باشد و نه گرافیک خیره کننده و یا استفاده از افکتهای جذاب بصری، درک این نکته شاید کمی دشوار باشد اما با مراجعه به سایت شرکتهای بزرگ دنیا مانند : مایکروسافت و اپل با وجود در اختیار داشتن بهترین طراحان و برنامه نویسان وب براحتی می توان به اهمیت بالای طراحی سبک و مینیمال پی برد.

مشتری چگونه با شما ارتباط برقرار کند ؟

مشتری به سایت شرکت شما مراجعه می کند اما در خرید محصول مورد نظرش دچار تردید می شود به همین دلیل به دنبال راهی جهت برقراری ارتباط با شرکت می گردد تا بتواند سوالات مورد نظرش را بپرسد به همین دلیل الاوه بر راه های ارتباطی مرسوم مانند: شماره تلفن ، ایمیل ، شبکه های اجتماعی و … بهتر است بخشی در طراحی قالب وردپرس شرکتی برای نمایش نظرات و نقد و بررسی سایر خریداران قرار داده شود تا مشتری با خواندن نظرات و نقد و بررسی سایر خریداران بتواند تصمیم نهایی را بگیرد همچنین حضور فعال در شبکه های اجتماعی می تواند باعث جلب اعتماد بیشتر خریداران شود .

راه اندازی خبرنامه شرکت

در طراحی قالب وردپرس شرکتی بخشی را به خبرنامه اختصاص دهید تا اگر محصولی ناموجود بود با ترقیب کاربر به ثبت نام در خبرنامه بتوانید کاربرانی که به دنبال خرید محصول خاصی هستند ولی فعلا محصول موجود نیست با عضویت در آن از موجود شدن محصول مطلع شوند و با مراجعه به سایت خریدشان را انجام دهند .

راه اندازی بخش پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین از طریق چت متنی و تصویری می تواند کمک زیادی به رفع ابهامات خریداران بکند از اینرو توصیه می شود با استفاده از افزونه های چت و گفتگو و یا اسکریپت های چت بخشی از سایت شرکت را به پشتیبانی و راهنمایی مشتریان اختصاص دهید و یا از طریق بخش دیدگاه های هر محصول پاسخگوی سوالات کاربران باشید .

نکاتی که در این مطلب معرفی شد تنها بخشی از تکنیکهای طراحی قالب وردپرس شرکتی هستند اگر قصد طراحی پوسته شرکتی دارید می توانید از طریق فرم ثبت سفارش با گروه روناک وب تماس بگیرید .

1,264 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!