Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه پیغام خصوصی یا private messages for wordpress

افزونه پیغام خصوصی یا private messages for wordpress

دسته بندی:
برچسبها:

سلامی گرم به دوستان عزیزم در گروه طراحی سایت روناک.امروز به آموزش افزونه  پیغام خصوصی یا private messages for wordpress می پردازیم.پس با ما همراه باشید.

برای مدیریت وبسایت تان ممکن است چندین مدیر وبسایت داشته باشید که همگی روی سایت شما کار می کنند و محتوا وارد می کنند. شاید این مدیران هرگز همدیگر را نبینند ولی نیاز باشد که یکدیگر را از کار خود مطلع کنند. افزونه پیغام خصوصی این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی با دیگر مدیران در یک وبسایت در ارتباط باشید و به راحتی برای یکدیگر پیام بفرستید و یا  پیام دریافت کنید. با ما همراه باشید تا با روش کار کردن با این افزونه آشنا شوید.

این افزونه هم مانند سایر افزونه ها نصب می شود. بعد از نصب و فعالسازی افزونه منوی پیغام خصوصی به منوی سمت راست اضافه می شود.

همانطور که در تصویر بالا می بینید این افزونه سه زیر منو دارد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

صندوق دریافت: در این قسمت پیام های دریافتی از دیگر کاربران را می توان دید.

صندوق ارسال: در این قسمت پیام های ارسال شده توسط خودمان را می توان مشاهده کرد.

فرستادن: از این گزینه برای ارسال پیام به دیگر مدیران استفاده می شود.

مطابق با تصویر بالا در قسمت دریافت کننده نام مدیران سایت نمایش داده می شود که می توان هر کدوم از انها را انتخاب کرد.در ادامه موضوع و محتوای پیام نوشته می شود.

 

2,104 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!