Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه بررسی محصولات ووکامرس WooCommerce Advanced Reviews

افزونه بررسی محصولات ووکامرس WooCommerce Advanced Reviews

یکی از قابلیتهای ووکامرس امکان نقد و بررسی محصولات فروشگاه که در واقع همان بخش نظرات یا دیدگاه ها در وردپرس با ویژگی امتیاز دادن به محصول می باشد در این بخش کاربران می توانند از سیستم امتیازدهی ستاره ای پیشفرض ووکامرس با انتخاب امتیازی بین ۱ تا ۵ که توسط ستاره ها امکان پذیر است و نوشتن نقدی کوتاه برای محصول بررسی و یا دیدگاه خود را ارسال کنند حال اگر می خواهید ویژگی های جالب و منحصر به فردی به این بخش اضافه کنید می توانید از افزونه بررسی محصولات ووکامرس WooCommerce Advanced Reviews استفاده کنید این افزونه الاوه بر قابلیت امتیازدهی ستاره ای ویژگی های منحصر به فردی دارد که با بهره گیری از آنها می توان یک سیستم نقد و بررسی تخصصی شبیه به فروشگاه دیجی کالا راه اندازی کرد، جهت مشاهده قابلیتها و امکانات افزونه بررسی محصولات ووکامرس تا پایان همراه ما باشید .

افزونه بررسی محصولات ووکامرس WooCommerce Reviews

نقد و بررسی محصولات ووکامرس با افزونه WooCommerce Advanced Reviews

برخی از ویژگی های افزونه عبارتند از :

  • تغییر دیدگاه ها ( نقد و بررسی ) پیشفرض ووکامرس به سیستم قدرتمند نقد و بررسی کالا
  • افزودن قابلیت امتیازدهی ستاره ای حرفه ای به بخش نقد و بررسی
  • امکان افزودن عنوان در هنگام نوشتن بررسی برای محصول
  • امکان آپلود چندین عکس و تصویر برای نقد و بررسی محصول
  • قابلیت نمایش نمودار بررسی امتیاز داده شده به محصول ( شبیه به سایت فروشگاه دیجی کالا )
  • امکان سفارشی سازی افزونه
  • و …

یکی از قابلیتهای منحصر به فرد افزونه نقد و بررسی کالا و محصول ووکامرس امکان نمایش نمودار نقد و بررسی با توجه به امتیازهایی که کاربران از ۱ تا ۵ به محصول داده اند می باشد این قابلیت چیزی مشابه بخش امتیاز کاربران به محصول در دیجی کالا می باشد .

نقد و بررسی محصولات ووکامرس

ووکامرس فروشگاه سازی قدرتمند برای سیستم وردپرس می باشد که می تواند نیاز هر فروشنده ای را برطرف نماید یکی دیگر از پلاگین های پرکاربر ووکامرس افزونه تخفیف گروهی ووکامرس می باشد که می توانید توضیحات آنرا از روناک وب مطالعه کنید.

صفحه افزونه در مخزن وردپرس

1,935 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!