Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه محاسبه گر قیمت محصولات بر اساس وزن، ابعاد،حجم،طول، سطح

افزونه محاسبه گر قیمت محصولات بر اساس وزن، ابعاد،حجم،طول، سطح

دسته بندی:
برچسبها:

سلام به همراهان گروه طراحی سایت روناک وب  در این مقاله میخواهم  شما را با کاربرد و نحوه استفاده از افزونه (محاسبه گر قیمت)Pricing Calculator  آشنا کنم ، با ما همراه باشید.

با توجه به اینکه افزونه رایگان نمی باشد شما می توانید آن را از سایتهای فروش افزونه ایرانی، خریداری نمایید.

این افزونه برای محصولاتی مانند کاغذ دیواری که لازم است خریدار ابعاد مورد نظر خود را وارد کند و بر اساس ابعاد مورد نظر قیمت را ببینید و خرید کند مناسب می باشد.

بعد از دانلود افزونه ، آنرا نصب و  از قسمت افزونه ها ،فعال می کنیم سپس از قسمت محصولات ووکامرس یک محصول را باز می کنیم.

توجه: این افزونه با ووکامرس کار می کند یعنی قبل از استفاده باید افزونه  ووکامرس نصب و فعال شده باشد.

وارد صفحه ویرایش محصول می شویم در قسمت اطلاعات محصول محاسبه گر را انتخاب می کنیم.

خواهید دید که در ستون اطلاعات محصول، گزینه ” محاسبه گر ” اضافه می شود و تب  قیمت محصول به حداقل قیمت، حداقل تعداد و حداکثر تعداد تغییر می کند. اگر می خواهید مشتری را مجبور کنید تا کمتر از یک حدی خرید نکند یا در تعداد سفارش محدودیت ایجاد کنید، این گزینه ها را تکمیل کنید.

تب محاسبه گر را از ستون اطلاعات محصول انتخاب کنید تا انتخاب های نوع قیمت گذاری نمایش داده شوند :

از قسمت اندازه گیری ها نوع اندازه گیری را مشخص می کنیم. همانطور که در تصویر بالا می بینیم دو نوع سطح داریم. سطح اول برای این است که مشتری فقط انتخاب کند مثلا ۶۰ متر مربع  و به ازای وارد کردن یک عدد توسط خریدار قیمت مشخص می شود و می تواند آن را به سبد خرید اضافه کند.

اما سطح دوم که داخل پرانتر طول و عرض دارد، برای این است که مشتری برای محاسبه سطح، ابعاد وارد کند مثلا انتخاب کند ۱۰ در ۶ متر، که بعد از وارد کردن ابعاد توسط خریدار مساحت کلی و قیمت کلی نمایش داده می شود.

اگر محصول قابلیت تولید سفارشی داشته باشد از گزینه دوم استفاده کنید تا محصول با ابعادی که مشتری مشخص می کند تولید بشود.

 

تب جدول قیمت:

اگر تب جدول قیمت را مانند تصویر بالا  انتخاب کنید، می توانید برای بازه های مختلف فروش، قیمت های مجزایی تعریف کنید . این مورد تفاوت قیمت بین کلی فروشی و جزئی فروشی است.

و در نهایت صفحه محصول  در وب سایت بصورت زیر می باشد و میبینید که  با وارد کردن طول و عرض های متفاوت برای محصول ، قیمت آن تغییر خواهد کرد.

 

1,718 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!