Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » مراقب کلاه برداری های طراحان وبسایت باشید

مراقب کلاه برداری های طراحان وبسایت باشید

دسته بندی:
برچسبها:

طراحی سایت ۵۰هزار تومان !
طراحی سایت ۷۰هزار تومان !
فقط با ۲۰ هزارتومان صاحب یک سایت شوید !
طراحی سایت تبریز رایگان برای شما !
طراحی سایت ارزان فروشگاهی فقط با ۳۰هزار تومان !
با ۵۰ هزار تومان در صفحه اول گوگل باشید !
طراحی سایت حرفه ای با تمام امکانات فقط با ۱۰۰هزار تومان !

چرا؟؟؟؟؟!!!!

بسیاری از شما در اینترنت چنین لینک ها و صفحاتی را مشاهده کرده اید که بعد از وارد شدن به وبسایت این افراد با یک سایت شبیه وبلاگ که چه بگویم حداقل شبیه سایت معمولی هم نیست مواجه میشوید.

طراحی سایت یک علم و یا حرفه دشوار و بسیار پیچیده می باشد که به مطالعه و همچنین استعداد بالا نیاز دارد تا یک سایت زیبا با امنیت بالا و بدون هیچ نقصی ایجاد شود.متاسفانه برخی از سایت ها که فقط هدف از این کار خراب کردن بازار طراحان وبسایت و در بیشتر موارد کلاهبرداری می باشد را انجام می دهند.با وارد شدن به اینگونه سایت ها یک سایت با رنگ های مختلف “بیشتر شبیه سایت مهد کودک “و نمونه کارهای بسیار ضعیف را مشاهده خواهید کرد که با CMS های رایگانی مانند جوملا یا وردپرس سایت را در ۵ دقیقه سایت را بر روی یک هاست نامشخص ایجاد کرده و یک قالب از پیش دانلود شده رایگان ( که به احتمال زیاد ریسپانسیو نیست)را در سایت نصب می کنند و مطالب را هم از وبسایت های دیگر کپی کرده و در سایت درج می کنند.بعد از اتمام کار نیز لینک سایت خود را بصورت بکلینک در انتهای فوتر سایت بصورت مخفی جاسازی کرده و به نحوی به شما خیانت خواهند کرد.

بهتر است قبل از ایجاد یک وبسایت و سفارش طراحی سایت کمی تفکر داشته باشیم که چرا ۵۰هزار تومان ! چرا صد هزار تومان!

شما میتوانید با یک جستجوی ساده بین سایت های معتبر طراحی سایت و استعلام قیمت متوجه شوید که میانگین قیمت طراحی سایت معمولی این شرکت ها مابین ۷۰۰هزار تومان الی ۳میلیون و قیمت سئو سایت مابین ۵۰۰ الی ۲ میلیون می باشد که این سایت های معتبر دارای قیمت پشتیبانی جدا هستند که هر چند ماه یکبار باید پرداخت شود.

پس یادتان نرود هر ارزانی حکمتی دارد و اهداف این مثلا طراحان وبسایت با قیمت پایینی که برای طراحی سایت تبریز دریافت می کنند بجز کلاهبرداری و خیانت و در بسیاری موراد هم فقط بخاطر خراب کردن بازار طراحان وبسایت و سئو کارها چیز دیگری نمیتواند باشد پس مراقب اینگونه سایت های باشید و تصمیم گیری منطقی انجام دهید.

1,046 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!